ثروتسازی با هیپنوتیزم

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» در دوران بارداری چه چیزی باید بخورید؟

در دوران بارداری چه چیزی باید بخورید؟

 بارداری دوره خاصی است که بدن به مواد مغذی بیشتری نیاز دارد. بنابراین ، خوردن میوه و سبزیجات یا خوردن پروتئین ها به رشد مادر و جنین کمک می کند.


مهم است که از خود مراقبت کنید و از آنچه در دوران بارداری می خورید ، مراقبت کنید ، زیرا این موارد شانس کودک شما برای تولد سالم را افزایش می دهد. خوردن غذاهای سالم ، شرایط لازم را برای تولد کودک سالم فراهم می کند.

درمان های آلرژی چقدر موثر هستند؟ مطلب مرتبط درمان های آلرژی چقدر موثر هستند؟


به طور کلی ، این مراقبت شامل موارد زیر است:


معاینه پزشکی هر 15 یا 30 روز یکبار

بررسی فعالیتهای بدنی روزانه

یک رژیم غذایی سالم


شما باید به این نکته آخر توجه ویژه ای داشته باشید. توجه به رژیم غذایی شما در دوران بارداری بسیار مهم است. این بدان معنا نیست که شما باید روی سوزاندن کالری یا کاهش وزن تمرکز کنید. حتی ممکن است برای رشد جنین مضر باشد. بنابراین ، رژیم غذایی در دوران بارداری باید شامل فاکتورهای زیر باشد:


میوه و سبزیجات مختلف


میوه ها و سبزیجات حاوی مقادیر زیادی اسید فولیک هستند که برای رشد جنین ضروری است.

میوه ها و سبزیجات حاوی مقادیر زیادی ویتامین C و اسید فولیک هستند. بنابراین توصیه می کنیم در طول دو و سه ماهه اول بارداری مقدار زیادی میوه و سبزیجات میل کنید. خوردن مقدار زیادی میوه (مانند پرتقال ، خربزه و انار) و سبزیجات (مانند کلم بروکلی ، گوجه فرنگی و کاهو) باعث رشد جنین می شود.


مصرف این مواد غذایی در دوران بارداری به جنین کمک می کند تا قبل از تولد به اندازه ای که باید باشد برسد. یک زن باردار باید روزانه بین 2 تا 4 وعده میوه میل کند.


پروتئین های بدون چربی


چگونه می توانم هموگلوبین خود را سریع افزایش دهم؟ مطلب مرتبط چگونه می توانم هموگلوبین خود را سریع افزایش دهم؟

پروتئین های بدون چربی باعث کاهش خستگی جسمی شده و مواد مغذی ضروری مانند آهن را تأمین می کنند.


برای حمایت از رشد کودک ، مهم این است که وعده های غذایی زنان باردار شامل غذاهای سرشار از پروتئین مانند:


گوشت

تخم مرغ

پنیر

شیر

آجیل

میوه های خشک شده


این غذاها همچنین با ویتامین B و آهن همراه هستند. آهن به همراه اکسیژن رسانی برای تشکیل عضلات در جنین در حال رشد و مادر باردار کار می کند. در نتیجه ، مادر در آینده با مواردی مانند خستگی جسمی ، ضعف ، تحریک پذیری و افسردگی کمتر مواجه خواهد شد. توصیه می کنیم روزانه بین 50 تا 60 میلی گرم پروتئین بدون چربی مصرف کنید.


غلات و آرد


غلات یک منبع انرژی بسیار مهم برای بدن محسوب می شوند و این حتی در دوران بارداری نیز صادق است. این غذاها مقدار زیادی فیبر ، آهن و ویتامین های گروه B را برای بدن فراهم می کنند. مصرف آرد، کربوهیدرات و اسید فولیک زیادی را تأمین می کند ، که برای رشد کودک بسیار مفید است. توصیه می کنیم از 6 تا 12 وعده غذایی مانند غذاهای زیر استفاده کنید:


جو دو سر

ماکارونی غلات کامل

برنج

نان


مصرف کافئین و ماهی خود را محدود کنید


شما باید مصرف قهوه خود را در دوران بارداری کاهش دهید. گروه های مختلفی از متخصصان زنان و زایمان ایالات متحده ، توصیه می کنند که مصرف قهوه را تا حد زیادی کاهش دهید ، زیرا کافئین پس از عبور از جنین در داخل جفت تجمع می یابد. مصرف زیاد قهوه با سقط خود به خود و زایمان زودرس همراه بوده است.


همچنین باید مصرف ماهی خود را کاهش دهید. برخی از ماهی ها ، مانند ماهی سفید ، ممکن است از میزان جیوه بالایی برخوردار باشند ، چنین مواردی همچنین باعث ایجاد مشکلاتی در رشد جنین می شود.


از مصرف مشروبات الکلی خودداری کنید


پس از مصرف الکل ، از طریق خون عبور می کند و هنگام بالا رفتن از مقادیر توصیه شده ، بر عملکرد بدن تأثیر می گذارد. در زنان باردار ، الکل از طریق بند ناف به کودک منتقل می شود.


این می تواند بر رشد کودک تأثیر بگذارد و باعث ایجاد مشکلات رفتاری و یادگیری در رشد آینده کودک شود. بسیاری از مطالعات نتیجه گرفته اند که شما باید از الکل در دوران بارداری خودداری کنید.


اهمیت یک رژیم غذایی دقیق در دوران بارداری


تأکید بر این نکته مهم است که آنچه زن در دوران بارداری می خورد و می نوشد ، منبع اصلی غذا برای کودک در حال رشد است. به همین دلیل بسیاری از متخصصان به مادران آینده توصیه می کنند که غذاها و نوشیدنی های سالم و مغذی مصرف کنند. در این روش می توانید مواد مغذی مهمی را برای رشد و نمو کودک بدست آورید.


همانطور که در این مقاله می بینید ، غذاهای زیادی وجود دارد که باید در دوران بارداری از آنها اجتناب کنید و همچنین غذاهای زیادی را که باید به آنها روی بیاورید. با این حال ، یک زن باردار نسبت به زنانی که مصرف می کنند ، نیاز به کلسیم ، اسید فولیک ، آهن و پروتئین بسیار بیشتری دارد.


ترجمه از مهناز خلج زاده مجله ارم بلاگ

منبع ترجمه سایت : sagligabiradim.com


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


دهکده لاغری تهرانپارس-چربی سوزی و عضله سازی 09194242696 دهکده لاغری تهرانپارس-چربی سوزی و عضله سازی 09194242696 مشاهده