خرید از سراسر دنیا


» کار دستی با جوراب های قدیمی

کار دستی با جوراب های قدیمی

11 کاردستی که می توانید با جوراب های قدیمی درست کنید

 

آیا جورابی دارید که لنگ دیگر آن گم باشد و ندانید با آنها چه کار کنید؟ در این مقاله ، ما کار دستی های مختلفی را به شما نشان می دهیم که می توانید با جوراب های کهنه یا لنگه به لنگه خود بسازید.

 

کاردستی یکی از بهترین روش ها برای گذراندن وقت با کودکان و تحریک خلاقیت آنها است. با این حال ، این فعالیتی است که می توانید در بزرگسالی نیز از آن لذت ببرید . در این مقاله ، ما 11 کاردستی را که می توانید با جوراب های قدیمی درست کنید با شما به اشتراک می گذاریم!

 

این فعالیت ، به ویژه برای کودکان فواید جسمی و روحی زیادی دارد. طبق مطالعات، این فعالیت به آنها کمک می کند تا تخیلات خود را توسعه دهند ، و با عث ایجاد شکیبایی و اعتماد به نفس شده و پیوندهای خانوادگی را تقویت میکند و مهارت های دستی را توسعه دهند.

 

همچنین ، ساخت کار دستی برای رشد کودکان مفید است زیرا به آنها امکان بازیافت وسایل را می دهد.

 

بیایید نگاهی به برخی از چیزهایی که می توانید از جوراب های قدیمی درست کنید بیاندازیم.

 

1. عروسک


عروسک ها یکی از اسباب بازی های مورد علاقه کودکان هستند که می توانید با جوراب های قدیمی بسازید. ساخت عروسک های جورابی خلاقیت کودک را تشویق می کند زیرا به کودکان کمک می کند تا داستانهای خارق العاده را با کمک آنها بیاموزند. در واقع ایجاد شخصیت با جوراب قدیمی بسیار سرگرم کننده است!

 

برای شروع ، باید پشم ، نخ ، دکمه ، خودکار ، روبان یا موارد دیگر را جمع آوری کنید که به ساخت شخصیت های شما کمک می کند. انتهای جوراب ، سر و دهان عروسک شما خواهد بود. به همین ترتیب شما میتوانید با حرکت دادن دستان خود ، صحبت عروسک را شبیه سازی می کنید.

 

2. لباس عروسک

 

بازی هایی که به شما و کودکتان امکان می دهند خلاقیتتان را توسعه دهید بهترین هستند. به همین دلیل ایده بسیار خوبی است که از بچه ها بخواهید برای عروسک هایشان با جوراب های قدیمی لباس بسازند! می توانید دامن ، پیراهن ، روسری ، پتو یا هر وسیله دیگری که تخیل شما اجازه می دهد ، بسازید.

 

3. اسباب بازی به شکل حیوانات

 

ساخت عروسک به شکل خرس یا سگ با یک جفت جوراب قدیمی آسان است. به سادگی جوراب ها را به شکلی که می خواهید برش دهید ، سپس آنها را پر کرده و با سوزن و نخ ببندید.

 

4. تمیز کردن خانه

 

یکی از مفیدترین کاردستی هایی که می توانید با جوراب های قدیمی انجام دهید این است که پارچه ای تهیه کنید که می توانید از آن برای نظافت خانه استفاده کنید. جوراب های نخی واقعا برای پاک کردن گرد و غبار مناسب هستند.

 

از طرف دیگر ، جوراب های کاموایی برای تمیز کردن پارکت و بلند کردن موهای حیوان خانگی بسیار مناسب است.

 

5. کیسه های معطر برای کمد لباس

 

با جوراب های قدیمی می توانید کیسه های کوچکی پر از گل و گیاهان خشک معطر درست کنید تا بوی خوش در کمد لباس های شما پخش شود. می توانید این کار را با انواع میوه های خشک ، گل ها یا گیاهان معطر انجام دهید که عطر دلپذیری را در خود نگه داشته و از آن خارج می شوند.

 

6. کش سر

 

جوراب شلواری ها میتوانند به راحتی پاره شوند. اما شما می توانید از آنها برای ساخت کش مو استفاده کنید

 

آنها برای ایجاد مدل موهایی مانند دم اسبی به دلیل مواد کشسان عالی هستند.

 

7. دستکش بدون انگشت

 

یخ زدن دست در زمستان واقعاً آزار دهنده است. یک راه حل عالی ساخت دستکش بدون انگشت با استفاده از جوراب های قدیمی است. آنها دستان شما را گرم نگه می دارند و مجبور نخواهید بود که برای خرید این محصول هزینه ای بکنید.

 

8. اسباب بازی برای حیوانات خانگی خود

 

تهیه اسباب بازی برای حیوانات خانگی مانند سگ یا گربه اغلب گران است. با این حال ، حیوان خانگی شما احتمالاً ظرف چند ساعت یا حتی چند دقیقه آن را از بین می برد.

 

برای انجام این کار ، فقط باید جوراب را با جوراب های دیگر پر کنید و با یک گره محکم ببندید. می توانید آن را تزئین کنید تا شبیه حیوان ، ماهی یا توپ شود .

 

9. تزئین گلدان

 

روشهای زیادی برای تزئین گلدان وجود دارد تا جلوه خاصی به آن اضافه شود. اگر جوراب قدیمی زیبا و رنگارنگ دارید ، می توانید از آنها برای تزئین گلدان های گل استفاده کنید.

 

10. جا مدادی

 

این امکان وجود دارد که با چند جوراب بزرگ یک جا مداد بسازید. برای انجام این کار ، میتوانید بالای جوراب را با زیپ بدوزید یا برای آن دکمه ای قرار دهید.

 

 

11. توپ

 

برای این کار لازم است چند جوراب داشته باشید و یکی را پس از دیگری دور هم بپیچید تا به شکل توپ در آید . برای لایه آخر بهتر است از جوراب های زنانه استفاده کنید تا توپی که ساخته اید سفت و محکم شود و با ضربه باز نشود. در انتها جوراب را گره نزنید زیرا ابن کار باعث میشود توپ به خوبی نچرخد.

  

از خلاقیت خود استفاده کنید

 

در این مقاله ، ما 11 کاری را که می توانید با جوراب های قدیمی خود در خانه انجام دهید ، را با شما به اشتراک گذاشتیم.!

 

تخیل خود را رها کنید تا به جوراب هایی که جفت ندارند یا کمی پاره شده اند جان تازه ای ببخشید!

 

ارم بلاگ

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده