ثروتسازی با هیپنوتیزم

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» اگر برای اولین بار مادر شده اید، حتماً از برنامه تغذیه کودک مطلع شوید

اگر برای اولین بار مادر شده اید، حتماً از برنامه تغذیه کودک مطلع شوید

مراقبت از کودک:


اگر برای اولین بار مادر شده اید، حتماً از برنامه تغذیه کودک مطلع شوید.


برنامه تغذیه نوزاد

مادر بودن برای هر زنی احساس بسیار خوشایند است، اما اگر زنی برای اولین بار است که مادر می شود، پس نیاز به کمک افراد مجرب در نگهداری از کودک دارد. اطلاعات مربوط به برنامه تغذیه نوزاد را در اینجا ببینید.


تغذیه کودک

مادر شدن برای اولین بار برای هر زنی احساس بسیار خوشایندی است. تا شش ماه پس از تولد، به کودک توصیه می شود که فقط از شیر مادر تغذیه کند. در چنین شرایطی اگر سالمندی در خانه باشد، چه چیزی برای کودک مهم است و چه چیزی نیست، به راحتی مشخص می شود. اما اگر از خانواده دور هستید، باید همه چیز را به تنهایی مدیریت کنید. در چنین شرایطی، برای هر زنی بسیار مهم است که بداند کودک باید چند بار با توجه به سنش غذا بخورد. در اینجا از برنامه تغذیه کودک مطلع شوید.


آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟ مطلب مرتبط آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟

اعتقاد بر این است که نوزادان شیرده نسبت به نوزادانی که با شیشه شیر می‌خورند بیشتر احساس گرسنگی می‌کنند، زیرا شیر مادر سبک‌تر و قابل هضم است، بنابراین به سرعت هضم می‌شود. در چنین شرایطی، کودکی که فقط به شیر مادر وابسته است، حدود 3 تا 4 ساعت دیگر احساس گرسنگی می کند. به این ترتیب نوزاد در یک تا سه ماهگی نیاز به تغذیه حدود 8 تا 9 بار در 24 ساعت دارد. در عین حال، کودک سه ماهه باید حدود 7 تا 8 بار تغذیه شود. یک نوزاد شش ماهه باید حدود 6 بار در 24 ساعت و یک نوزاد 12 ماهه باید چهار بار در روز تغذیه شود. پس از شش ماهگی، مادران معمولاً شروع به تغذیه با چیزهای دیگر به کودک و همچنین شیر دادن با شیشه می کنند. با این حال، حدود 3 تا 4 بار به کودک غذا دهید. غذا خوردن را با توجه به گرسنگی کودک حدس بزنید.



گرسنگی کودک را بشناسید

بچه های کوچک قادر به بیان حرف های خود نیستند، در چنین شرایطی باید با شناخت علائم آنها، گرسنگی را تخمین زد. اگر کودک شما با صدای بلند گریه می کند، ممکن است گرسنه باشد. جدای از این، جستجوی نوک پستان در هنگام فرزندخواندگی، گذاشتن مکرر دست در دهان نیز نشانه گرسنگی کودک است.

 

چرا شیر مادر برای کودک مهم است؟

گفته می شود شیر مادر بهترین غذا برای کودک است زیرا از این طریق کودک تمام عناصر لازم را که برای بدنش ضروری است به دست می آورد. تغذیه با شیر مادر به کودک قدرت مبارزه با بیماری ها را می دهد. علاوه بر این، کودک را در برابر بیماری های عفونی، آلرژی و سایر بیماری ها محافظت می کند.


مجله ارم بلاگ



بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده