خرید از سراسر دنیا


» گیاهانی که باعث سقط جنین میشوند

گیاهانی که باعث سقط جنین میشوند

گیاهان سقط جنین که نباید در دوران بارداری بخورید


آیا می دانید برخی از گیاهان دارویی می توانند باعث سقط جنین شوند؟ آیا می دانید برخی گیاهان وجود دارد که نباید در دوران بارداری مصرف کنید؟ این گیاهان اغلب به عنوان گیاهان سقط جنین شناخته می شوند زیرا می توانند به سلامتی کودک شما آسیب جدی وارد کنند و حتی باعث سقط جنین شوند. در این مقاله ، ما همه آنچه را که باید بدانید به شما خواهیم گفت.

 

گیاهانی که در دوران بارداری باید از آنها اجتناب شود


این گیاهان دارای برخی از مواد فعال در ترکیبات خود هستند که باعث ایجاد انقباضات می شوند ، بنابراین این امر باعث سقط جنین می شوند ، به خصوص در ماه های اول بارداری.

 

درمان های آلرژی چقدر موثر هستند؟ مطلب مرتبط درمان های آلرژی چقدر موثر هستند؟

به همین دلیل ، زنان باردار معمولاً نباید از این گیاهان دارویی استفاده کنند ، مگر اینکه نسخه و توصیه پزشکی داشته باشند. قبل از مصرف چای های طبیعی با پزشک خود حتما مشورت کنید.

 

برخی از گیاهان می توانند برای کودک و حتی خودتان مشکلات سلامتی ایجاد کنند ، بنابراین باید از خوردن آنها در دوران بارداری جلوگیری کنید. در زیر ، ما به شما خواهیم گفت که از چه گیاهانی برای جلوگیری از سقط جنین باید اجتناب کنید:

 

افسنطین



گل وربنا



بولدو



بومادران



شیرین بیان




مریم گلی



تانسی



پای خر



پونه


آرنیکا



جینکو بیلوبا

 


گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع مطلب مرتبط گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع

مصرف منظم دم کرده با این گیاهان می تواند عوارضی را به ویژه در سه ماهه اول بارداری ایجاد کند ، اما مصرف زیاد آن را در سه ماهه دوم و سوم نیز توصیه نمی کنیم. مشکلات احتمالی درصورت مصرف عبارتند از:

 

افزایش جریان خون در رحم

تحریک انقباضات رحمی

القای زایمان زودرس یا سقط جنین

اثرات مضر بر سلامت جنین

خونریزی که منجر به از دست دادن جنین شود

استفراغ و حالت تهوع

اسهال

بی حسی

 

همانطور که در ابتدای این مقاله اشاره کردیم ، قبل از مصرف هر یک از این گیاهان با پزشک خود مشورت کنید. به یاد داشته باشید ، در دوران بارداری باید توجه ویژه ای به رژیم غذایی خود داشته باشید تا از سلامتی خود و کودک خود مراقبت کنید.

 

نوشیدن چای هایی که خطر سقط را به همراه دارند


مصرف بیش از حد کافئین با افزایش خطر سقط جنین میشود.

بسیاری از خانم ها برای به حداقل رساندن مصرف کافئین خود ، چای های تهیه شده از گیاهان ذکر شده در بالا را می نوشند به علاوه به یاد داشته باشید که کافئین علاوه بر چای و قهوه، برخی نوشابه ها و شکلات نیز وجود دارد.

 

حالا آیا این اطلاعات به این معنی است که اگر چای افسنطین نوشیدید ، خطر سقط جنین بیشتر است؟ به عنوان یک قاعده کلی ، خطر سقط با مصرف منظم و عادی افزایش می یابد. این بدان معناست که اگر چای آنها را بنوشید بدون اینکه بدانید یکی از این گیاهان سقط جنین می تواند مضر باشد ، خطری برای شما ندارد.

 

در هر صورت ، ما به شما توصیه می کنیم که برای ازمینان در مورد سلامتی خود و کودک خود به پزشک مراجعه کنید. هیچ کس بهتر از یک متخصص نمی تواند شما را راهنمایی کند.

 

نوشیدنی های مفید در دوران بارداری

 

بابونه: چای بابونه می تواند گزینه خوبی برای جایگزینی کافئین در دوران بارداری باشد. اگر مشکلات گوارشی دارید ، خواص گوارشی می توانند به شما کمک کنند. همچنین می تواند به شما در مبارزه با بی خوابی کمک کند.


چای قرمز: این چای حاوی تئین (کافئین) نیست ، بنابراین به طور کلی در دوران بارداری توصیه می شود. خاصیت آنتی هیستامین آن باعث شده این چای گزینه مناسبی برای خانم های باردار مبتلا به آلرژی باشد.


چای سبز: به دلیل خاصیت آرام بخش آن ، می تواند به شما در کاهش اضطراب و خواب آرام کمک کند.


زنجبیل: چای زنجبیل اغلب برای تسکین مشکلات معده مانند حالت تهوع و استفراغ استفاده می شود.

 

توجه: اگرچه این دمنوش ها معمولاً مشکلی برای خانم های باردار ایجاد نمی کند ، اما هنوز هم باید قبل از نوشیدن با پزشک خود مشورت کنید.

 

اگر باردار هستید ، باید توجه ویژه ای به رژیم غذایی و مصرف مایعات خود داشته باشید. به هر چیزی که می خورید دقت کنید تا به سلامتی خود یا سلامتی کودک آسیب نرسانید.


ارم بلاگ


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده