خرید از سراسر دنیا


» اسکیزوفرنی دوران کودکی

اسکیزوفرنی دوران کودکی

اسکیزوفرنی دوران کودکی / هر آنچه باید بدانید


اسکیزوفرنی در دوران کودکی نوعی اختلال روانی است که باعث رفتار پرخاشگرانه و تغییرات ناگهانی در احساسات خردسالان می شود.


چگونه می توانم هموگلوبین خود را سریع افزایش دهم؟ مطلب مرتبط چگونه می توانم هموگلوبین خود را سریع افزایش دهم؟

آیا قبلاً در مورد اسکیزوفرنی دوران کودکی چیزی شنیده اید؟ این یک بیماری روانی نادر است که هنوز هم متخصصان باید در مورد آن تحقیق و کشف کنند.

 

اسکیزوفرنی یک بیماری مزمن روان پریشی است. مشکلات شدیدی در زمینه شناخت ، اختلالات شخصیتی ، توهم و از دست دادن ارتباط با واقعیت وجود دارد. امروز ما در مورد این بیماری در کودکان صحبت خواهیم کرد.

 

حقایق کلی در مورد اسکیزوفرنی دوران کودکی


در بیشتر موارد ، بروز اسکیزوفرنی در سنین 14 تا 35 سالگی رخ می دهد. هنگامی که در سنین 18-13 سالگی اتفاق می افتد ، شروع آن زودرس تلقی می شود. با این حال ، از هر 10 هزار کودک ، فقط 1 کودک در کودکی به آن مبتلا میشود.

 

آیا توهمات علامت اصلی این بیماری هستند؟


توهم همیشه نشان دهنده اسکیزوفرنی دوران کودکی نیست. کودکان مبتلا به اسکیزوفرنی علائم منفی دیگری مانند اختلالات فکر و رفتاری ، پرخاشگری و بی علاقگی و عدم ارتباط اجتماعی نیز دارند.

این بیماری همچنین می تواند با حالت های افسردگی اشتباه گرفته شود. بنابراین تشخیص صحیح از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

اسکیزوفرنی در دوران کودکی / علائم دیگر


علائم اسکیزوفرنی دوران کودکی می تواند از کودکی به کودک دیگر متفاوت باشد. با این حال ، اغلب بر افکار ، رفتارها و احساسات کودک تأثیر می گذارد.


به طور کلی ، ویژگی های اسکیزوفرنی شامل مشکلات مربوط به تفکر ، رفتار و احساسات است.

 

متأسفانه ، تشخیص این بیماری در مراحل اولیه دشوار است. با این حال ، این کودکان ممکن است تأخیر در گفتار و راه رفتن را تجربه کنند. علاوه بر این ، سایر رفتارهای غیرمعمول حرکتی مانند لرزش یا تکان دادن قسمت های بدن نیز ممکن است دیده شود.

 

درمان های آلرژی چقدر موثر هستند؟ مطلب مرتبط درمان های آلرژی چقدر موثر هستند؟

بعداً ممکن است اختلالات دیگری مانند رفتارهای عجیب و غریب و رفتاری که با خانواده و دوستان ایجاد می شود، مشکلات خواب ، تحریک پذیری و بی انگیزگی نیز نمایان شود.

 

برخورد خشن از علائم دیگر اسکیزوفرنی دوران کودکی است. طبق مطالعه ای که روی کودکان 4 تا 15 ساله در طیف اسکیزوفرنی انجام شده است ، 72 درصد این کودکان سابقه رفتار خشن داشته اند. در بعضی موارد ، آنها هیچ دلیلی برای این حملات نداشتند.

 

در حال حاضر علت دقیق اسکیزوفرنی دوران کودکی مشخص نیست. با این حال ، مولفه ژنتیکی ممکن است نقش مهمی در ایجاد آن داشته باشد.


هنوز علت اسکیزوفرنی در دوران کودکی مشخص نیست. ممکن است به همان دلایل اسکیزوفرنی در بزرگسالان باشد. مطالعات علل ژنتیکی و تغییرات در فرآیندهای شیمیایی مغز (دوپامین و گلوتامات) را برجسته می کند.

 

با این حال ، برخی از عواملی که می توانند در بروز این بیماری تأثیر بگذارند عبارتند از:

 

سابقه خانوادگی این بیماری

مصرف داروهای روانگردان

نقص سیستم ایمنی

عوارض دوران بارداری یا زایمان

 

خطر خودکشی یکی از بزرگترین ترسهای بیماران و خانواده های آنها و همچنین پزشکان است. این نکته بسیار مهمی است که باید به خاطر بسپارید زیرا آمار خود کشی نشان می دهد که 90٪ از این آمار، جوانان دارای اختلال روانی هستند.

 

به خصوص 30٪ از جوانان مبتلا به اسکیزوفرنی در طول زندگی خود اقدام به خودکشی می کنند. بنابراین ، نظارت بر آن از کودکی بسیار ضروری است.

 

درمان اسکیزوفرنی دوران کودکی چیست؟


اسکیزوفرنی ، چه از کودکی و چه در بزرگسالی آغاز شده باشد ، بیماری است که نیاز به درمان ونظارت مادام العمر دارد. مهمترین چیز شروع درمان در اسرع وقت برای کاهش حملات روان پریشی و اثرات طولانی مدت آن است.

 

اکنون شما در مورد علائم و مشخصات اسکیزوفرنی دوران کودکی کمی بیشتر می دانید. توجه داشته باشید که بسیاری از علائم می تواند به سایر اختلالات روانی مربوط باشد. بنابراین ، فقط یک پزشک متخصص می تواند تشخیص نهایی را بدهد و یک درمان شخصی را توصیه کند.


ارم بلاگ

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب مشاهده