خرید از سراسر دنیا


» چگونه یک کودک گریان را آرام کنیم؟

چگونه یک کودک گریان را آرام کنیم؟

اگرچه کنار آمدن با نوزادی که مدام گریه می کند بسیار دشوار است ، اما برای آرام کردن او ابتدا باید آرام و راحت باشید. در غیر این صورت ، ممکن است استرس شما به کودک منتقل شود و بر او تأثیر منفی بگذارد.


کودکان به دلایل مختلف می توانند گریه کنند. بیشتر اوقات ، ممکن است دلیل گریه آنها را متوجه نشوید. با این حال ، به عنوان پدر و مادر ، شما باید بدانید که چرا کودک شما گریه می کند ، مطابق آن رفتار کنید و نتیجه گیری کنید. در این مقاله ، ما به این سوالات خواهیم پرداخت که چگونه یک کودک در حال گریه را آرام کنیم.

 

از آنجا که نوزادان فقط با گریه می توانند ابراز وجود کنند ، درک دقیق خواسته های آنها دشوار است.

گریه نوزاد تازه متولد شده می تواند کاملا ناامیدکننده باشد و شما را دچار استرس کند. با این حال ، هنگام تلاش برای آرام کردن کودک خود ، باید اطمینان حاصل کنید که از راحتی و آرامش برخوردار هستید. در غیر این صورت ، شرایط می تواند هم برای شما و هم برای کودک شما بدتر شود.

چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟ مطلب مرتبط چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟

 

چرا مهم است که بدانیم چگونه کودک را آرام کنیم؟


احساساتی فرد به راحتی تحت تأثیر قرار می گیرد. شرایط برای کودک بسیار دشوارتر است زیرا او فقط با گریه می تواند ناراحتی خود را بیان کند. اگر به درستی از نیازهای کودک حمایت نکنید ، ممکن است در او مشکلات روحی و روانی مختلفی ایجاد شود و این مشکلات در کوتاه مدت یا بلند مدت عمیقا او را تحت تأثیر قرار دهد.

 

اگر بدانید چگونه کودک خود را آرام کنید ، روابط بین شما و کودکتان بسیار قویتر می شود. هرچه از کودک خود بهتر مراقبت کنید ، پیوند اعتماد بین شما قویتر میشود. همچنین ، شما باید از تمام حوادث استرس زا که می تواند کودک شما را گریه بیاندازد ، اجتناب کنید.

 

در زندگی هیچ چیز زیباتر از لبخند کودک وجود ندارد. اگر نوزادی دائما گریه می کنید ، خواهید فهمید که شما وقتی یاد بگیرید او را آرام کنید هم شما و هم کودکتان از نظر روحی بسیار آرام خواهید شد. با او صحبت کنید ، بازی کنید و کارهای روزمره را در کنار او انجام دهید. این باعث ایجاد پیوند ناگسستنی بین شما می شود.

 

چرا کودک دائما گریه می کند؟


مردم ماقبل تاریخ معمولاً لباس یا جواهرات نمی پوشیدند. ظاهراً با گذشت زمان همه چیز تغییر کرده است. کودک شما ممکن است به برخی از مواد مانند پنبه ، نخ یا فلز حساسیت داشته باشد. اگر گریه کودک شما با علائم واکنش آلرژیک همراه است ، باید فوراً او را نزد پزشک ببرید.

 

نوزادان می توانند در مدت زمان بسیار کوتاهی پیوندهای عاطفی عمیق ایجاد کنند. مثلا؛ ممکن است متوجه شوید که کودک شما دوست ندارد روی پای شخصی که نمی شناسد ، بنشیند. در چنین شرایطی آنها با گریه نارضایتی خود را ابراز می کنند. کاری که باید انجام دهید به جای در آغوش گرفتن کودک ، این است که به او اطمینان دهید جایش امن است و مشکلی نیست.

 

گرسنگی و تشنگی


فرد برای زنده ماندن باید غذا بخورد و بنوشد. با این حال ، نوزادان ترجیح می دهند هنگام گرسنگی و تشنگی گریه کنند زیرا نمی توانند به تنهایی این کارها را انجام دهند. و آنها مدام گریه می کنند تا زمانی که شما متوجه شوید خواسته و نیاز آنها چیست.

 

خواب


صدا و نور می تواند باعث قطع شدن خواب کودک شما شود. در چنین شرایطی توصیه می کنیم کودک خود را در آغوش بگیرید تا زمانی که کودک آرام بگیرد.

 

درد بخصوص روده درد


بدترین سناریویی که ممکن است برای شما اتفاق بیفتد گریه کودک از درد است. نوزادان به درد روده (کولیک) ، عفونت و سایر شرایط مشابه بسیار حساس هستند. بنابراین ، شما باید کودک خود را به طور منظم برای چکاپ ببرید.

 

اگر کودک شما به دلیل بیماری دیگری گریه می کند ، او را زیر نظر داشته باشید. اگر نمی توانید آن را در خانه درمان کنید ، فوراً آن را نزد پزشک ببرید.

 

با کمی توجه و علاقه می توانید هرکسی را آرام کنید. نوزادی که مدام گریه می کند ، وقتی با عشق و علاقه به او نزدیک می شود ، آرام خواهد شد. مثلا؛ شما می توانید با ضربه نرم به کمر ، درد شکمی کودک خود را تسکین دهید. با در آغوش گرفتن کودک و نوازش آرام او می توانید تمرکز کودک را منحرف کرده و گریه اش را متوقف کنید.

 

حتی اگر صدای خیلی خاص و زیبایی نداشته باشید ، کودک شما از آواز خواندن برای او لذت خواهد برد. وقتی متوجه شدید کودک شما گریه می کند می توانید آهنگ مورد علاقه او را بخوانید تا او را به خواب ببرد. به این ترتیب ، کودک شما درک خواهد کرد که دوست داشته شده و احساس امنیت می کند.

 

اگر هنگام گریه از کودک خود مراقبت نکنید ، ممکن است در کوتاه مدت یا بلند مدت پیامدهای منفی را تجربه کنید. مثلا؛ وقتی کودک مدام گریه میکند و مورد توجه قرار نمی گیرد ، ممکن است در بیان احساسات خود در زندگی آینده مشکل داشته باشد. این می تواند بر روابط شخصی و شغلی وی در آینده تأثیر بگذارد.

 

وقتی کودک گریه می کند ، والدین ممکن است استرس داشته باشند و واکنش های تکان دهنده ای مانند فریاد زدن یا اعمال خشونت نشان دهند. این وضعیت ممکن است نه تنها باعث احساس گناه در والدین شود ، بلکه کودک دچار آسیب روحی و جسمی شود. به هر قیمتی باید از این نوع شرایط جلوگیری کنید.

 

نتیجه


اولین بار برای والدین ، آرام کردن کودک در حال گریه می تواند یک کار ترسناک باشد. با این حال ، با گذشت زمان و تمرین بیشتر ، این امر بسیار آسان خواهد شد. با کمی صبر و عشق می توانید اشک کودک خود را به لبخندی گرم تبدیل کنید.


آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟ مطلب مرتبط آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟

ارم بلاگ

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


با هیپنوتیزم به خواسته هات برس! (80%تخفیف+هدیه ویژه) با هیپنوتیزم به خواسته هات برس! (80%تخفیف+هدیه ویژه) مشاهده