خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» بهترین جنس برای لباس کودک

بهترین جنس برای لباس کودک

در مورد خرید لباس برای کودک باید توجه ویژه ای داشته باشید که از چه موادی ساخته شده اند. در مقاله زیر ، به این سوال پاسخ خواهیم داد: بهترین مواد برای لباس کودک چیست؟


نوزادان تازه متولد شده پوست بسیار حساسی دارند به همین دلیل ، انتخاب لباسی که باعث آزار آنها و ایجاد حساسیت در آنها نشود بسیار مهم است. آیا می دانید بهترین نوع لباس برای کودکان چیست؟

طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن مطلب مرتبط طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن


چگونه لباس مناسب برای کودک خود انتخاب کنیم؟


با وجود گزینه های بسیار زیاد ، مهم است که بدانید قوانینی وجود دارد که باید برای مراقبت از پوست کودک خود رعایت کنید. بنابراین بهترین مواد برای لباس کودک چیست؟


مهمترین نکته هنگام انتخاب لباس برای کودک توجه به دلیل ساخت آنها است. همچنین باید لوازم جانبی ، تزیینات یا گلدوزی های موجود در آن را نیز در نظر داشته باشید.


1. نخ پنبه


علاوه بر اینکه بهترین پارچه برای لباس کودک است ، انتخاب شماره یک است. لباس های 100٪ نخی باعث می شود پوست کودک شما نفس بکشد. به این ترتیب از تعریق که ممکن است باعث تحریک (خارش ، عرق سوز شدن و ...) کودک شما شود جلوگیری خواهید کرد.


علاوه بر این ، پارچه های نخی برای حفظ دمای بدن کودک مناسب هستند. به عبارت دیگر ، این پارچه ها کودک شما را در زمستان گرم نگه می دارند و از گرم شدن بیش از حد آن در تابستان جلوگیری می کنند.


لباس ها با جنس پنبه به راحتی شسته میشوند و لکه ها با سهولت بیشتری از روی آنها پاک می شوند.


2. کالیکو


این پارچه ظریف گزینه بسیار خوبی برای پوشیدن در تابستان است ، زیرا بسیار سبک است. این پارچه ظریف از بافت نرم برخوردار است و اغلب برای لباس ها و ست های مراسم غسل تعمید در کشور های اروپایی استفاده می شود.


3. کتان


از آنجا که این یک پارچه طبیعی و گیاهی است ، یکی از بهترین مواد برای لباس کودک است. این پارچه نرم ، سبک و بسیار راحت است. این بدان معناست که کودک شما می تواند آزادانه حرکت کند و هیچ تحریکی ایجاد نمی کند.


4. کشی


مزیت اصلی این پارچه این است که می تواند خیلی راحت کش بیاید و لباس کودک را بسیار راحت تر می کند.


5. پشمی


پشم گوسفند نخی بسیار نرم ، 100٪ طبیعی و گرم است ، بنابراین پارچه ای ایده آل برای زمستان است.


این پارچه برای گرم نگه داشتن نوزادان در ماه های زمستان ایده آل است. این یک ماده بسیار نرم و راحت است.


6. ماسلین


ماسلین یک پارچه کلاسیک محبوب است. به طور کلی برای ساخت پتو ، قنداق ، پوشک پارچه ای و حوله کودک استفاده می شود اما با این حال ، برای ساخت لباس نیز گزینه بسیار خوبی است.


7. میکروفیبر


میکروفیبر به دلیل 100٪ طبیعی ، نرم و سبک بودن ، گزینه ای محبوب برای نوزادان مبتلا به آلرژی است. فقط مطمئن شوید که پارچه شما دارای نخ های مصنوعی نباشد.


8. پشم مرینو


پشم مرینو نوع خاصی از پشم است که از گوسفندها با نژاد مرینوس تهیه می شود. در مقایسه با پشم معمولی بسیار نرم است و نسبت به پوست کودک کوچک شما لطیف است. این یک انتخاب عالی برای گرم نگه داشتن کودک در زمستان و حتی خنک بودن در تابستان است.


بهترین جنس لباس برای کودک چیست / توصیه های کلی


علاوه بر توجه به مواد لباس هایی که برای کودک خود تهیه میکنید ، عوامل دیگری نیز وجود دارد که باید در نظر بگیرید.


از خرید لباس های دکمه دار و روبان دار و زیپ دار ترجیحا خودداری کنید ، زیرا این لباس ها می توانند باعث آسیب رساندن به کودک شما شوند.


از خرید لباس هایی با جنس پشم معمولی اجتناب از اگرچه این یک پارچه از جنس طبیعی است ، اما پشم معمولی می تواند خارش ایجاد کند یا حتی حساسیت هایی مانند اگزمای ایجاد کند.


از لباسی که مخلوطی از لاکرا و نایلون است ، خودداری کنید: این مواد مصنوعی می توانند پوست کودک شما را بسیار تحریک کنند.

در آخر فراموش نکنید قبل از استفاده از لباس تازه خریداری شده کودک ،ابتدا آن را خوب شکسه و اتو بکشید سپس آن را تن کودک خود کنید.


ارم بلاگ


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


با هیپنوتیزم به خواسته هات برس! (80%تخفیف+هدیه ویژه) با هیپنوتیزم به خواسته هات برس! (80%تخفیف+هدیه ویژه) مشاهده