خرید از سراسر دنیا


» کودکان را مجبور به بوسیدن افراد نکنید!

کودکان را مجبور به بوسیدن افراد نکنید!

بوسیدن هنگام سلام و احوالپرسی در بسیاری از فرهنگ ها یک هنجار اجتماعی است. در بسیاری از کشورها رسم است که با بوسیدن سلام یا خداحافظی می کنند. اما برای کودکان ، بوسه نشانه عشق است. بنابراین ، فکر خوبی نیست که بچه ها را مجبور کنیم افرادی را که تازه ملاقات کرده اند ببوسند.


برای کودکان خردسال ، بوسه نشانه عشق است. به طور معمول ، کودکان برای ابراز عشق خود پدر و مادر ، خواهر و برادر یا پدربزرگ و مادربزرگ خود را می بوسند. بنابراین انجام این عمل با یک غریبه ممکن است آنها را آزار دهد. حتی ممکن است آنها از این کار امتناع ورزند. بنابراین ، نباید کودکان را مجبور کنید که با بوسیدن از آنها خداحافظی کنند.


قبل از انجام این کار ، باید از آنها بپرسید آیا اینکار باعث ناراحتی آنها نمی شود؟ فرزند شما باید نحوه استقبال از مردم را خودش انتخاب کند ، او میتواند خود انتخاب کند که شخصی را ببوسد ، به او دست دهد ، یا که فقط ارتباط کلامی برقرار کند.


آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟ مطلب مرتبط آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟

بطور کلی هر کودکی باید خودش تصمیم بگیرد که آیا می خواهد به یک فرد نزدیک باشد یا نه.


بعضی از والدین فکر می کنند اگر فرزندانشان شخصی را نبوسد نشان دهنده ای است که آن کودک بی ادب است. با این حال ، روش های زیادی وجود دارد که کودکان می توانند با دیگران ارتباط برقرار کنند و نیاز نیست برای برقراری این ارتباط ، طرف مقابلشان را ببوسند. دست دادن ، سلام كلامی ، یا تكان دادن دست می تواند نمونه هایی از این علائم باشد.


اگرچه انتظار می رود کودکان با بزرگسالان مهربان باشند ، با این حال آنها را مجبور به بوسیدن شخصی نکنید. به این ترتیب ، آنها می توانند محدودیت های خود را تعیین کنند. این امر به ویژه هنگامی که افراد غریبه ای در اطراف آنها وجود دارند بسیار مهم است.


خیلی مهم است که کودکان را مجبور به اینکار نکنید ، زیرا این رفتار باعث می شود آنها احساس آسیب پذیری کنند.


کودکان اغلب با افراد نزدیک به آنها مورد آزار و اذیت قرار می گیرند. این می تواند در نتیجه تمایل به نشان دادن محبت رخ دهد. آنها احساس می کنند که باید این عمل را انجام دهند و نمی توانند در تماس فیزیکی نه بگویند.


به خواسته های فرزند خود احترام بگذارید


بعد از یک سن خاص ، برخی از کودکان بوسیدن را متوقف می کنند یا کمتر از قبل شروع به بوسیدن می کنند.


با این حال ، اگر فرزند شما نمی خواهد محبت نشان دهد ، آیا باید به آنان اصرار کنید؟


نه ، شما نباید بچه ها را مجبور به بوسیدن کنید. خود را در جای آنها قرار دهید و سعی کنید تصور کنید که بوسیدن شخصی که نمی خواهید چقدر ناراحت کننده است. چه احساسی خواهید داشت؟


بوسیدن نباید نشانه احترام و علاقه باشد


برای بزرگسالان از بسیاری از فرهنگ ها ، بوسیدن نشانه احترام و علاقه هنگام سلام و احوالپرسی با کسی است. با این حال ، برای بچه ها ، بوسیدن نوعی محبت برای کسانی است که آنها را دوست دارند.


آداب درست را به فرزندان خود بیاموزید نه آنچه که رسم و رسوم است چرا که ممکن است برخی از رسوم در عصر حاضر با توجه به پیشرفت علم دیگر جایگاهی منطقی نداشته باشند. با این حال ، به جای اینکه آنها را مجبور به بوسیدن کنید ، به آنها عادت های خوب را یاد بدهید که وقتی با هم به جایی می روید بگویند "صبح بخیر" ، "روز خوبی داشته باشید" یا "عصر بخیر". حتی دست دادن نیز گزینه بسیار مناسبی است.


کودکان نباید کاری را انجام دهند که نمی خواهند انجام دهند. همچنین ، وقتی آنها از بوسیدن شما ( حتی از پدر و مادر یا بستگان نزدیک خود ) امتناع می کنند ، آزرده خاطر نشوید. از طرف دیگر ، از منظر آنها نگاهی به وضعیت بیندازید. اگر کودکی را مجبور کنید شما را ببوسد ، او فقط می خواهد از شما دور شود.


اگرچه ممکن است اغراق به نظر برسد ، اما اگر کودک را مجبور کنید ناخواسته شخصی را ببوسد ، احتمال اینکه کودک به غریبه ها نزدیک شود بیشتر است. بنابراین ، در سنین پایین ، آنها باید یاد بگیرند که از تماس بدنی با افراد خودداری کنند.


مجبور كردن كودک به بوسیدن ممكن است بیانگر این باشد كه او مالک بدن خودش نيست. بسیار مهم است که به کودکان بیاموزیم که بدنشان به آنها تعلق دارد و تحت کنترل آنها است.


نتیجه


بسیار مهم است که از فرزند خود بپرسید آیا دوست دارد با شخصی سلام و خداحافظی کند یا خیر. کودکان را مجبور به بوسیدن نکنید. برای آنها روشن کنید که این فقط یک روش دیگر برای سلام دادن است و اگر بخواهند می توانند این کار را انجام دهند. "آیا دوست دارید با بوسه به پسر عموی خود سلام کنید؟" اگر آنها نه گفتند ، اصرار بر این کار را کنار بگذارید.


سرانجام ، والدین باید در این مورد با فرزندانشان صریح صحبت کنند. عشق باید طبیعی باشد ، نه راهی برای جلب رضایت دیگران.


ارم بلاگ


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده