بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» آنچه می توانیم از کودکان خردسال بیاموزیم

آنچه می توانیم از کودکان خردسال بیاموزیم

کودکان خردسال می توانند معلمان خوبی برای بزرگسالان باشند. کودک خود را تماشا کنید و یاد بگیرید که چگونه به سادگی از زندگی لذت میبرند.


ما به عنوان والدین عادت داریم که به فرزندان خود یاد بدهیم که چگونه رفتار کنند ، چگونه احساسات خود را مدیریت کنند و هزاران چیز دیگر. با این حال ، آیا تا به حال به آنچه می توانیم از کودکان خردسال خود یاد بگیریم فکر کرده اید؟

آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟ مطلب مرتبط آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟


البته ، بچه ها معلم های خوبی هستند که می توانند به ما کمک کنند تا ارتباط بهتری با خود و محیط اطرافمان برقرار کنیم. در این مقاله ، شما را به کشف آنچه کودکان می توانند به ما بیاموزند دعوت می کنیم. خواهید دید که چگونه نگاه صادقانه آنها به زندگی می تواند به شما در یافتن خوشبختی کمک کند.


1. از زندگی لذت ببرید و در لحظه زندگی کنید


بچه های کوچک نگران فردا یا دیروز نیستند. تنها چیزی که برای آنها وجود دارد اکنون است و این عالی است!


سعی کنید حداقل برای مدتی همه چیز را فراموش کنید. امروز بدون فکر کردن در مورد کارهایی که باید دیروز انجام داده باشید یا مشکلاتی که فردا با آنها روبرو خواهید شد ، لذت ببرید.


2. کمک بخواهید


کودکان خردسال نگران درخواست کمک نیستند. در واقع ، آنها این کار را به راحتی انجام می دهند! بنابراین ، آخرین باری که از شخص دیگری کمک خواسته اید کی بوده است؟


نیاز به افراد دیگر دلیل بر شرمندگی نیست. دفعه بعد که سنگینی دنیا را روی دوش خود احساس کردید ، این را بخاطر بسپارید. به فرزند خود نگاه کنید و به سادگی از او کمک بخواهید!


3. بازی اتلاف وقت نیست


طوری بازی کنید که انگار بچه هستید و از زمانی که با فرزندانتان می گذرانید لذت ببرید.

چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟ مطلب مرتبط چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟


از جمله مواردی که می توانیم از کودکان خردسال بیاموزیم اهمیت بازی است. لذت بردن از فعالیتهای کودکانه راهی برای برقراری ارتباط با خود و گشودن در برابر خلاقیت و سرگرمی است.


دریغ نکنید که از وقت خود برای بازی با کودک خود استفاده کنید ، این امر برای هر دوی شما خوب خواهد بود!


4- آنچه را احساس می کنید بگویید


کودکان در درجه اول صادق هستند . البته ، شما همیشه باید مراقب باشید ، و نه تنها به آنچه می گویید ، بلکه به نحوه گفتن این موارد نیز دقت کنید.


5. از کوچک ترین چیزها نهایت لذت را ببرید


دنیا را از نگاه فرزندان خود ببینید. بگذارید رنگین کمان شما را مسحور خود کند. از باد لذت ببرید و در زیر باران بخندید.


6. بیاموزید


کودکان موجوداتی کینه توز نیستند. از آنجا که آنها در حال حاضر زندگی می کنند ، از آنچه دیروز اتفاق افتاده است ، کینه ای ندارند. بلکه آنها را فراموش می کنند.


این بدان معنا نیست که شما باید بارها و بارها در همان دامها بیفتید ، بلکه این کار را برای خودتان انجام دهید نه اینکه آنرا برای شخصی که به بخشش شما نیاز دارد انجام دهید.


7. احساسات خود را به راحتی بروز دهید


احساسات خود را پنهان نکنید ، به آنها بگویید چقدر دوستشان دارید!


بدون شک ، درس مهم دیگری که می توانیم از کودکان خردسال بگیریم این است که صمیمیت عاطفی خود را از مردم پنهان نکنیم. همچنین ، هرگز دریغ نکنید که به عزیزانتان بگویید چقدر آنها را دوست دارید.


8. رویاهای بزرگ را آرزو کنید


آیا تا به حال از کودکی سال کرده اید که وقتی بزرگ شد می خواهد چه کاره شود ؟


پاسخ به این سالات می تواند کاملاً غیرمنتظره باشد ، زیرا کودکان خردسال رویاهای بزرگی در سر دارند. هیچ چیز خیلی عجیب وغیرممکن نیست. شما نیز اینگونه رفتار کنید و از تخیل کردن دریغ نکنید.


9. مانند یک شکست ناپذیر رفتار کنید


یادگیری اعتماد به نفس از کودکان خردسال یکی دیگر از درسهای عالی زندگی است. هنگام بازی کودکان ، آنها مانند ابرقهرمانان ، فضانوردان یا شوالیه ها رفتار می کنند. آنها وارد انواع جنگهای خیالی می شوند و همیشه در آنها پیروز می شوند.


احساس شکست ناپذیری کنید ، خود را باور کنید و نگذارید سختی ها شما را شکست دهند.


10. همه چیز را زیر سوال ببرید


وقتی کسی به شما گفت "این چنین است" ، آن را قبول نکنید. مثل بچه های کوچک باشید و بیرون از چارچوب فکر کنید. بدون ترس از آنچه مردم به شما می گویند ، آنچه را که فکر می کنید درست نیست ، سوال کنید.


11. بیشتر بخندید


هیچ چیز بهتر از قدم زدن در مسیر زندگی با لبخند بر لب نیست.


مهم نیست که خنده منطقی باشد یا نه ، بازی کنید ، برقصید و با صدای بلند آواز بخوانید. به دنبال دلیل برای خنده نباشید و مانند کودکان بی دلیل بخندید.


12. از نگرانی بپرهیزید


منطقی نیست که در مورد اتفاقی که هنوز نیفتاده و شاید هرگز نیفتد نگران باشیم. نگرانی های خود را کنار بگذارید و راحت تر زندگی کنید.


13. از کودکان خردسال بیاموزید و قضاوت نکنید


کودکان خردسال هیچ تعصبی ندارند. آنها فقط می خواهند بازی کنند و اوقات خوبی داشته باشند.


بیاموزید که افراد را به لباس ، رنگ پوست و اعتقاداتش قضاوت نکنید. این دقیقاً همان چیزی است که شما برای بودن به آن نیاز دارید!


14. با ترس های خود روبرو شوید


آیا تا به حال به این فکر کرده اید که کودکان کوچک هر روز با چند ترس مختلف روبرو می شوند؟ کمی مانند فرزند خود باشید و ترس خود را فراموش کنید ، خود را رها کنید و از ماجراهای جدید لذت ببرید.


15. اگر شکست خوردید ، تسلیم نشوید


بچه های شما از اشتباهات خود می آموزند و آنها این کار را مرتبا انجام می دهند. زندگی آنها پر از فرآیند آزمون و خطا است که در آن تسلیم شدن جایی ندارد.


چند بار دیده اید که کوچولوی شما بارها و بارها کاری انجام می دهد تا اینکه سرانجام در آن کار موفق شود؟ از آنها تقلید کنید!


16. گاهی اوقات خارج از برنامه عمل کنید


اگر رژیم خود را فقط امروز زیر پا گذاشته و یک برش از کیک مورد علاقه خو را بخورید چه میشود؟ یا اگر به جای نظافت سرویس بهداشتی با بچه ی خود قطار بازی کنید چه میشود؟ اگر یک روز "قوانین" را زیر پا بگذارید هیچ اتفاقی نمی افتد.


چیزهای زیادی وجود دارد که می توانیم از کودکان خردسال یاد بگیریم و باید این موارد را تمرین کنیم تا بیش از همیشه خوشحال باشیم. بیایید از امروز شروع کنیم!


ارم بلاگ


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده