خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» تعیین جنس جنین با نظریه Ramzi و Nub

تعیین جنس جنین با نظریه Ramzi و Nub

یکی از مهمترین اتفاقاتی که در دوران بارداری که با هیجان همراه است عدم دانستن جنس کودک است "آیا کودک من دختر خواهد بود یا پسر؟" هفته ها همین سوال در ذهن تقریبا همه ی ماداران باردار وجود دارد.


وقتی این همه کنجکاوی وجود دارد ، شایعات زیادی در مورد تعیین جنس نوزاد در بین مردم وجود می آید. روش های زیادی وجود دارد که ما می توانیم با توجه به غذایی که مادر میل می کند ، شکل شکم ، پاچیدن نمک روی سر و غیره کم و بیش جنس کودک را حدس بزنیم. اگرچه این روش ها قدیمی هستند اما هنوز روش های مهیج و امیدوارکننده ای هستند.


امروزه یكی از روشهای متداول در تعیین جنس ، نظریه رمزی است. برخلاف بقیه نظریه ها، این نظریه که توسط پزشک مطرح شده است ، نشان می دهد که جنبه علمی دارد ، اما اعتبار دیگری ندارد.


نظریه Ramzi چیست؟


از هفته دوازدهم بارداری ، می توان جنس جنین را با روش سونوگرافی تعیین کرد. با این حال ، از آنجا که هفته دوازدهم کمی زود است ، حاشیه خطا در اسکن اولتراسوند بسیار زیاد است. کودک شما ممکن است هنوز تمایل نداشته باشد که خود را نشان دهد. سالم ترین سونوگرافی زمانی است که از هفته شانزدهم بارداری به بعد انجام می شود.


با این حال ، هنگامی که انتظار برای مدت طولانی دشوار است ، ممکن است بخواهید با استفاده از نظریه رمزی هیجان خود را کمی آرام کنید. بنابراین بیایید ابتدا نگاهی بیندازیم که این تئوری چیست.


این مطالعه در باره تعیین جنس جنین ، به نام پزشکی که این روش را معرفی کرده است ثبت شده که یک مطالعه طولانی مدت 10 ساله است. دکتر سعد رمزی اسماعیل با بررسی تصاویر سونوگرافی از زنان باردار به مدت 10 سال این روش را پیش کشیده است.


وی اظهار داشت که می توان جنس کودک را با توجه به محل جفت به نام پرزهای جفتی در پزشکی تعیین کرد. طبق نظریه Ramzi؛


جنس کودک را می توان در هفته 6 بارداری با کمک سونوگرافی 2 بعدی تعیین کرد.


رمزی توضیح داد که محل پرزهای جفتی مربوط به کروموزوم ها است.


طبق این تئوری ، موقعیت جفت توسط کروموزوم هایی که در جهات مختلف قرار دارند تعیین می شود. به عبارت دیگر ، محل قرارگیری جفت جنس کودک را مشخص میکند.


اگر جفت در سمت راست رحم باشد ، به این معنی است که یک پسر و یک دختر در سمت چپ وجود دارد.


یعنی اگر جفت در سمت راست سونوگرافی ظاهر شود ، جنین دارای کروموزوم XY خواهد بود. بنابراین کودک پسر خواهد شد.


اگر جفت در سمت چپ ظاهر شود ، دارای کروموزوم XX است. این یعنی کودک دختر خواهد شد.


به خاطر داشته باشید طبق این نظریه ، این اطلاعات قطعی نیست. پزشک شما همیشه اطلاعات درستی به شما می دهد.


آیا نظریه Ramzi قابل اعتماد است؟


اگرچه نظریه Ramzi توسط یک پزشک کشف شد ، اما 100٪ نتایج دقیق به ما نمی دهد. اما طبق گفته دکتر رمزی ، میزان سازگاری این نظریه به طور متوسط ​​97٪ است.


اگرچه این میزان بالا است ، اما اعتماد به آزمایشات تعیین جنس که توسط پزشک به شما ارائه شده مفید است. در غیر این صورت ، ممکن است نتیجه متفاوتی از آنچه انتظار داشتید را تجربه کنید.


چگونه می توانم با تئوری Ramzi جنس کودک خود را تعیین کنم؟


می توان براساس تصاویر سونوگرافی که از روز اول جمع کرده اید پیش بینی کرد. اگر هفته 6 بارداری خود را پشت سر گذاشته اید ، می توانید بلافاصله تصاویر سونوگرافی خود را خارج کنید. برای داشتن اطلاعات در مورد نحوه تفسیر تصاویر ، باید جزئیات زیر را در نظر بگیرید.


طبق نظریه رمزی ، تمرکز بر روی ناحیه ای که جفت تشکیل شده ضروری است.


پیش بینی ها باید با مشاهده منطقه روشن در تصویر سونوگرافی انجام شود.


اگر به تصویر سونوگرافی شکم خود را نگاه می کنید ، باید وضعیت را به عنوان بازتاب آینه در نظر بگیرید و به طور متقارن محاسبه کنید. بنابراین اگر جفت در سمت راست باشد ، دختر و اگر در سمت چپ باشد ، یک پسر وجود دارد.


تست های تعیین جنس چیست؟


اگر نظریه رمزی را کنار بگذاریم ، انجام آزمایشاتی که پزشکان به شما ارائه می دهند سودمندتر خواهد بود و نتایج بسیار دقیق است. علاوه بر روش سونوگرافی که نتایج دقیقی برای شما فراهم می کند ، می توانید برای تعیین جنس کودک خود با استفاده از نتایج آزمایشات غربالگری ژنتیکی که برای تعیین شرایط مورد نیاز یا ممکن است در اثر مشکلات ژنتیکی انجام شود ، انجام دهید.


روش سونوگرافی


دقیق ترین روش برای فهمیدن جنس کودک ، اسکن اولتراسوند در هفته مناسب است. حتی اگر گاهی پیش بینی های نادرستی به دلیل وضعیت کودک وجود داشته باشد ، این یک روش قطعی در مراحل بعدی بارداری است.


روش کوردوسنتز


این ممکن است یک روش خطرناک تر از سونوگرافی باشد. از این روش که برای بررسی ژنتیک در بارداری های مشکل دار نیز استفاده می شود ، می توان برای تعیین جنس نیز استفاده کرد. جنس با مشاهده کروموزوم ها با نمونه های مایع گرفته شده از بند ناف جنین تعیین می شود.


روش پرزهای کوریونی


روشی است که در نتیجه نمونه برداری به وسیله رحم مادر از جفت انجام شده و به آزمایش ارسال می شود. این یک روش انتخای و به دلخواه نیست ، معمولاً در والدین دارای اختلالات ژنتیکی و حاملگی های پر خطر اعمال می شود.


آیا نظریه Ramzi و Nub یکسان هستند؟


علاوه بر نظریه رمزی ، یکی از معمول ترین نظریه هایی که امروزه استفاده می شود نظریه nub است که با نظریه رمزی اشتباه گرفته شده ، مرکز علمی علمی تر است و می تواند داده های دقیق را ارائه دهد.


نظریه Nub از هفته یازدهم انجام می شود. نظریه Ramzi از هفته 6 انجام می شود.


در سونوگرافی ذکر شده است که نوزادان جایی را به نام نوبه در بین پاهای خود دارند. در نظریه Nub ، تخمین جنس با مشاهده زاویه این قسمت انجام می شود ، در حالی که در نظریه رمزی ، با مشاهده منطقه تشکیل شده توسط جفت تخمین زده می شود.


اگر زاویه تعیین شده توسط معاینه پزشک با زاویه 30 درجه نسبت به ستون فقرات باشد ، به معنای کودک پسر است ، اگر زیر 30 درجه باشد ، به معنای دختر بچه است.


روش های تعیین جنس عمومی از قدیم تا به امروز


اگرچه هیچ قطعیتی در مورد آنها وجود ندارد نباید فراموش کنیم که این کار را انجام دادیم زیرا در برابر هیجان و کنجکاوی خود تسلیم شدیم.


هنگام تعیین جنس در نوزاد دختر:


شکم شما در دوران بارداری گرد می شود.

صورت شما متورم میشود.

هوس غذاهای شیرین میکنید.

بر اساس شایعات مشابه موارد فوق گفته می شود که احتمال داشتن یک دختر بچه زیاد است و حقیقت فقط در حد شایعه است.


هنگام تعیین جنس در نوزاد پسر:


شکم شما در دوران بارداری تیز می شود.

صورت شما در هر حالتی از زیبایی خاصی برخوردار است.

میل به خوردن غذاهای ترش و تلخ به جای غذاهای شیرین در شما شکل میگیرد.

اگر چنین علائمی دارید ، گفته می شود یک پسر بچه به دنیا می آورید. اینها فقط تغییرات طبیعی هستند که در دوران بارداری تجربه می کنید. بنابراین ، به جای اعتقاد به این خرافات ، باید مطابق با اطلاعات ارائه شده توسط پزشک خود عمل کنید.


گرچه نظریه رمزی توسط یک پزشک ساخته شده است ، اما این یک آزمایش علمی نیست و هرگز به شما نتیجه قطعی نخواهد داد. اغلب نطریه رمزی با نظریه نوب که امروزه معمولاً مورد استفاده قرار می گیرد اشتباه گرفته می شود. با این حال ، مشخص شده است که نظریه nub در نظر پزشکان قابل اعتمادتر است.


شما همیشه می توانید با یادگیری معتبرترین اطلاعات از پزشک در تعیین جنس نوزاد ، هیجان زده خود را کنترل کنید.


مجله ارم بلاگ

ترجمه شده از سایت : bebek.com

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! مشاهده