بازدید سایت خود را میلیونی کنید


» ویژگی های شیر مصرفی کودک بعد از سال اول تولد

ویژگی های شیر مصرفی کودک بعد از سال اول تولد

بهترین شیر برای نوزادان بعد از سال اول تولد


بهترین شیر برای نوزادان بعد از سال اول تولدشان چیست؟ چه مواردی را باید از نظر تغذیه ای در خاطر داشته باشید؟ ما همه مواردی را که باید بدانید به شما خواهیم گفت.

والدین باید بدانند که چگونه بهترین شیر را برای نوزادان خود انتخاب کنند. زیرا انتخاب شیر اشتباه می تواند خطر ابتلا به بیماری در نوزادان را افزایش دهد ، به ویژه در افرادی که مستعد اختلالات متابولیکی و خودایمنی هستند.


شیر مادر بهترین غذا برای نوزادان است. با این حال ، پس از سال اول ، نیاز به انرژی افزایش می یابد. به همین دلیل ، شیر مادر دیگر تنها منبع غذایی نیست. با توجه به این نکته ، والدین باید بدانند که چگونه محصولات مناسب و با کیفیت را برای تأمین نیازهای غذایی نوزاد انتخاب کنند.


بنابراین کدام شیر بهترین است؟ در انتخاب شیر مناسب برای نوزادان در سال اول تولدشان به دنبال چه چیزی باید باشید؟ در این مقاله ، همه مواردی را که باید بدانید برای شما بازگو خواهد شد.


انتخاب شیر مناسب برای نوزادان بالای یک سال


مشکل بسیاری از انواع شیر برای نوزادان این است که آنها حاوی قند اضافه شده هستند. شکر با افزایش خطر ابتلا به بیماری در نوزادان یا بزرگسالان باعث بدتر شدن سلامت متابولیسم می شود.


انجمن اطفال و کودکان مطالعه ای در مورد مصرف قند انجام داده است. طبق این مطالعه ، بیماری هایی مانند دیابت و غیره میتواند در اثر مصرف بیش از حد این ماده غذایی به وجود آید.


بنابراین ، نادیده گرفتن میزان شکر اضافه شده در شیر می تواند بر سلامتی آنها تأثیر منفی بگذارد.


هنگام انتخاب شیر مناسب برای نوزادان ، اطمینان حاصل کنید شیری که انتخاب کرده اید از قند کمی برخوردار است.


شما احتمالاً از مزایای امگا 3 ، یک اسید چرب ضد التهاب طبیعی که به رژیم غذایی شما می افزاید ، شنیده اید.


مصرف منظم امگا 3 ، از جمله موارد دیگر است کخ، خطر بیماری های قلبی عروقی را کاهش می دهد.


این موضوع در مطالعه ای که در مجله Pharmacology & Therapy منتشر شده است ، ارائه شده است.


علاوه بر این ، این چربی ها به ویژه در رشد کودکان مهم هستند. مصرف مکرر این مواد مغذی توانایی کاهش احتمال بروز فرآیندهای خود ایمنی در مراحل اولیه را دارد. بر این اساس ، طبق مطالعه ای که در سال 2017 انجام شد ، مصرف امگا 3 در دوران نوزادی خطر ابتلا به آسم را کاهش می دهد.


به همین دلیل ، هنگام انتخاب شیر برای نوزادان بالای یک سال ، اهمیت امگا 3 را در نظر بگیرید. به عبارت دیگر ، اطمینان حاصل کنید که محصولی که انتخاب کرده اید حاوی این اسیدهای چرب باشد.


کمبود ویتامین D یک مشکل شایع در جمعیت عمومی است. یک مطالعه سطح ویتامین D را در 97 حرکت زنان و 90 نوزاد بررسی کرد و نتیجه گرفت که این ماده مغذی کمتر از حد توصیه شده در بدن آنها وجود دارد.


مصرف کم ویتامین D بر سلامت استخوان فرد در بزرگسالی تأثیر می گذارد.


بنابراین ، خطر پوکی استخوان را در فرد افزایش می دهد. این وضعیت در زنان یائسه شایع است و سلامتی آنها را به خطر می اندازد.


علاوه بر این ، مقادیر کم این ویتامین با قدرت عضلات و ایجاد بیماری های پیچیده مرتبط است. تأمین غذای ویتامین D با تغذیه دشوار است. در حقیقت ، تضمین ترین روش تأمین ویتامین D از طریق نور خورشید در طی یک دوره زمانی سالم است. برای به حداقل رساندن کمبود ویتامین D ، شیری را انتخاب کنید که مقدار کافی از این ماده مغذی را دارا باشد.


در صورت امکان ، شیر برای نوزادان بالای یک سال باید با ویتامین D غنی شود.

انتخاب شیر مناسب برای نوزادان بالای یک سال کار ساده ای نیست.

همانطور که مشاهده می کنید ، در انتخاب شیر مناسب برای نوزادان بالای یک سال ، باید سه پارامتر اصلی را در ذهن داشته باشید. البته انتظارات دیگری نیز وجود دارد که باید در نظر بگیرید. به عنوان مثال ، اعتماد به نام تجاری ، مواد نگهدارنده شیمیایی و غیره


برای انتخاب گزینه مناسب ، باید برچسب مواد غذایی را بررسی کنید. اگر از توجه به این اطلاعات غافل شوید ، ممکن است محصولی با کیفیت پایین را انتخاب کنید یا ممکن است از مقدار زیاد قند در محصول به طور همزمان غافل شوید.


به یاد داشته باشید که نوزادان و کودکان هنوز در حال رشد هستند. به همین دلیل ، مصرف مقادیر بیش از حد مواد مضر احتمال بروز بیماری های پیچیده در بزرگسالی را ایجاد می کند. بنابراین ، والدین باید از لحظه تولد توجه ویژه ای به تغذیه کودکان خود داشته باشند.


ارم بلاگ

ترجمه شده از سایت : sagligabiradim.com


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده