خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» عشق ورزیدن به فرزندان

عشق ورزیدن به فرزندان

تغذیه کودکان با عشق


ما باید با عشق به فرزندانمان نزدیک شویم و به آنها بیاموزیم که به خود اعتماد کنند تا احساس کنند که در هر پروژه ای که در آن شرکت کنند ، از طرف خانواده و دوستان پشتیبانی می شوند.


هر کودکی که در این دنیا به دنیا می آید بیش از صرف غذا ، اسکان و ایمنی به عشق نیاز دارد. عشق در زندگی کودک چنان ضروری است که در صورت کمبود یا عدم وجود آن می تواند مشکلات جدی در رشد آنها ایجاد کند.


آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟ مطلب مرتبط آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟

تغذیه فرزندان با عشق هر روز - با عشق بی حد و حصر - قدرت و راهنمایی مورد نیاز آنها را برای کارها فراهم می کند تا بتوانند در آینده به افراد بالغ تبدیل شوند که معمار خوشبختی خودشان هستند.


پیوند حساس و محکم بین خانواده و فرزندان


پیوندهای بین یک مادر و فرزندش با کمک بند ناف در رحم آغاز می شود ، که تمام مواد مغذی لازم را در اختیار کودک در حال توسعه قرار می دهد. اولین پناهگاه ما یعنی رحم گرم نیز در انتقال احساسات بین این دو نقش دارد.


پیوندی که از بدو تولد شکل میگیرد


طبق بررسی های اخیر مشخص شده است که برای نوزاد تازه متولد شده مهم است که که در هنگام تولد نزدیک مادران خود باشند.


امروزه در حین زایمان مراحل مختلفی وجود دارد که کودک به محض تولد خود را در آغوش مادر حس کند از جمله این روش ها زایمان با بی حسی را میتوان نام برد.


بسیاری از مطالعات در مورد این موضوع نتایج زیر را نشان می دهد:


برای اینکه کودک تازه متولد شده روابط عاطفی با مادر برقرار کند ، باید با بدن مادر در تماس باشد.


نوزادان از طریق احساسات خود درک جهان را آغاز می کنند و دمای سینه مادر احساس گرمی به آنها می بخشد که به آنها احساس امنیت کافی می دهد تا فوراً آنها را آرام کنند.


مغز مادر هورمون اکسی توسین را بطور لحظه ای آزاد می کند ، این هورمون ارتباط مستقیمی با عشق ، مراقبت و تعامل دارد که باید بین کودک و مادر برقرار شود.


هنگامی که کودک برای اولین بار توسط شیر مادر تغذیه می شود ، هورمون اکسی توسین آزاد شده به بدن مادر اجازه می دهد شیر بیشتری برای نوزاد تولید کند.


لازم است تماس با بدن مادر برای نوزاد تازه متولد شده حفظ شود. این یک روش خارق العاده برای تقویت روابط است.


اختلال دلبستگی


همه ما می دانیم که ترک ، عدم توجه واقعی ، سوءاستفاده یا فراز و نشیب از احساسات ناپایدار و ایمن ، باعث می شود کودکان بسیاری از مشکلات عاطفی مهم را تجربه کنند.


اختلال دلبستگی در نتیجه وخامت آسیب زای پیوندهای عاطفی بین کودک و خانواده در دوره اولیه رشد اتفاق می افتد. این منجر به عواقب جدی در رشد کودک می شود و غالباً منجر به شرایطی از قبیل بیش فعالی ، اختلال استرس و عصبانیت می شود.


اکنون ، شاید باور کردن سخت باشد ، اما کودکان گاهی از کمبود توجه رنج می برند. به عنوان مثال ، مانند موارد زیر:


به دلیل نیاز خانواده های به ادامه اشتغال ، برخی از کودکان از سنین پایین به مهدکودک ها تحویل داده می شوند. این متأسفانه برای آنها نگرانی اساسی است.


هر کودکی نیازهای منحصر به فرد خود را دارد. در خانواده هایی که بیش از یک فرزند دارند ، این می تواند باعث حسادت و نیاز به توجه بیشتر نسبت به سایر خواهران و برادران شود.


چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟ مطلب مرتبط چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟

برخی از کودکان نیاز به بستری در انکوباتور پس از زایمان دارند که این امر با جدا شدن از مادر باعث استرس آنها می شود.


هیچ دلیلی وجود ندارد که خودمان را به این امر متهم کنیم. همانطور که اشاره کردیم ، برخی از کودکان نسبت به سایرین نیاز به توجه بیشتری دارند و این چیزی است که همه خانواده ها باید از آن آگاه باشند.


فرزندان خود را با عشق تغذیه کنید و ترس آنها کاهش می یابد


ما می توانیم با نشان دادن علاقه واقعی ، ایجاد احترام و اعتماد ، با اختلالات دلبستگی مبارزه کنیم. ما می توانیم این موارد را به روش های زیر تقویت کنیم:


در تماس جسمی با کودک تازه متولد شده خود بمانید. تغذیه با شیر مادر و بغل کردن یک عمل مثبت است.


به گریه های کودک خود پاسخ های مناسب بدهید.


دریغ نکنید که به آنها بگویید که هنگام رشد به آنها اهمیت می دهید. با آنها صحبت کنید ، به صدها سؤال بی پایان پاسخ دهید ، ترس های خود را کنار بگذارید ، از رویاهای آنها پشتیبانی کنید ، امنیت و ابزارهای لازم را برای آنها فراهم کنید تا بتوانند اعتماد به نفس خود را توسعه دهند.


پیوندی که بین والدین و فرزندان ایجاد شده است ، پیوندهایی است که با عشق شکل گرفته و ملموس نیست.


این بند ناف است که آنها را در کنار هم نگه می دارد. پیوندهای در حال توسعه قوی و دوست داشتنی ، فرزندان قدرتمند و دوست داشتنی را ایجاد می کنند و به آنها شجاعت می دهند تا رویاهای خود را دنبال کنند.


مجله ارم بلاگ

منبع ترجمه سایت : sagligabiradim.com

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده