خرید از سراسر دنیا


» اگر فرزند شما دوستان خیالی داشته باشد چه کاری باید انجام دهید؟

اگر فرزند شما دوستان خیالی داشته باشد چه کاری باید انجام دهید؟


لازم نیست نگران باشید اگر فرزندتان دوست خیالی داشته باشد. اگر کودک شما دوست خیالی دارد در این مقاله به شما میگوییم چه کاری انجام دهید!


بسیاری از کودکان دارای دوستان یا شخصیت های خیالی هستند که خلاقیت آنها را تشویق می کند و به آنها در بیان احساسات کمک می کنند. با این حال ، این امر می تواند والدین را نگران کند. در این مقاله توضیح داده خواهد شد که اگر کودک شما دوست رؤیایی داشته باشد چه باید بکنید.


این موجودات ، که توسط ذهن پر جنب و جوش و خلاق کودکان ایجاد شده اند ، می توانند وقتی از دو سالگی شروع به یادگیری زبانها و درک محیط خود می کنند ، ظاهر شوند. کودکان به دلایل مختلف آنها را خلق می کنند.

آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟ مطلب مرتبط آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟


والدین از دیدن فرزندانشان که به تنهایی مشغول بازی و گفتگو هستند وقتی از فرزندان خود سؤال می کنند که با چه کسانی صحبت می کنند ، می توانند با آرامش جواب دهند و بگویند که در کنار دوستان جدید خود هستند. علی رغم نگرانی والدین ، ​​دوستان ساختگی بخشی از رشد عاطفی کودکان هستند. بعضی اوقات آنها با ذهنهای بسیار خلاق و حساس در ارتباط هستند.


مطالعه 152 کودک 3 و 4 ساله که توسط محققان دانشگاه های اورگان و واشنگتن به ترتیب مرجوری تیلور و استفانی کارلسون انجام شده ، نشان داد که از هر 3 کودک خردسال 2 نفر دوست خیالی داشتند.


با این حال ، این مطالعه نشان داد که بین تنهایی و دوستان خیالی رابطه مستقیمی وجود ندارد. بنابراین ، دوستان ساختگی به کودکان کمک می کنند تا احساسات خود را ابراز کنند و مهارت های ارتباطی خود را توسعه دهند.


با این حال ، ما نمی توانیم آنها را به عنوان نشانه های پرهیز از احساسات یا شوک نادیده بگیریم. همچنین می تواند به آنها در مقابله با دشواری هایی از جمله طلاق ، ورود یک خواهر و برادر جدید ، تغییر مدارس یا انتقال به یک شهر یا کشور جدید کمک کند.


فرزند من دوستان خیالی دارد! چه کاری باید انجام دهم؟


وقتی کودک دوست خیالی دارد ، اولین کاری که باید بکنید حفظ آرامش است. طبیعی است که کودک تا هشت سالگی دوست خیالی داشته باشد. فقط باید یاد بگیرید که چگونه با اوضاع کنار بیایید.


طبیعی و نرمال باشید


از نادیده گرفتن یا انکار دوست خیالی فرزند خودداری کنید. به طور طبیعی و بدون تشویق و ممنوعیت روابط عمل کنید. به یاد داشته باشید که همراه خیالی فرزند شما بخشی از زندگی اوست.


با دوست خیالی آنها آشنا شوید


به والدین توصیه می شود مانند یک دوستی عادی ، با دوستان جدید فرزندشان آشنا کنند. پرسیدن سؤال از فرزندتان در مورد او به شما کمک می کند تا دریابید که چگونه می توانید اوضاع را بهتر مدیریت کنید.


اجازه ندهید که دوست خیالی کودک ، بهانه باشد


اجازه ندهید کودک شما از دوست جدید خود برای شکستن یک قانون یا شیطنت استفاده کند. چه این "دوست" واقعی باشد یا نه ، به آنها نظم و انضباط و مسئولیت را یاد دهید.


بازی و صحبت با کودکان واقعی را به کودک خود توصیه کنید


شما باید به این دوستان خیالی احترام نشان دهید ، اما اطمینان حاصل کنید که فرزند شما با فرزندان دیگر وقت می گذارند. در این روش مهارت های روانی - اجتماعی ایجاد خواهید کرد که می تواند رفقای خیالی کودکتان را ناپدید کند.


چه موقع باید نگران باشید؟


در صورت بروز هر یک از شرایط زیر ، به کمک یک روانشناس یا درمانگر توصیه می کنیم:


اگر کودک خود را منزوی کند و ترجیح دهد با دوستان خیالی خود بازی کند ، نه دوستان واقعی.


اگر رویای هیجان ، از دست دادن کنترل ، سردرگمی ذهنی یا بی قراری هنگام ظهور دوست رخ دهد.

چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟ مطلب مرتبط چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟


اگر شخصیت دوست خیالی شما باعث ناراحتی یا ترس در فرزند شما می شود.


همانطور که همیشه می گوییم ، زمان و توجهی که شما به فرزند خود اختصاص داده اید ، کلید شناسایی یک مشکل واقعی است.


مجله ارم بلاگ

منبع ترجمه سایت : sagligabiradim.com

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! مشاهده