دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» چگونه به کودکان کمک کردن را بیاموزیم؟

چگونه به کودکان کمک کردن را بیاموزیم؟

به کودکان خود بیاموزید که مفید باشند


 آموزش کودکان برای کمک به دیگران بسیار مهم است. بنابراین ، آنها می توانند بر اساس شادی ، باروری و همدلی ، آگاهی جمعی ایجاد کنند.


کمک به دیگران ، فرد را خوشحال می کند. دلیل این امر این است که در انسان احساس موفقیت حاصل می شود و فرد را قادر می سازد دل دیگران را بدست آورد. نکته مهم این است که فرزند شما از سنین کودکی سخاوتمند و کمک کننده بار می آید.


آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟ مطلب مرتبط آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟

بنابراین ، مهم است که به فرزند خود بیاموزید که در آن سن کم به دیگران کمک کند. با این حال ، باید در نظر داشته باشید که هیچ قانونی وجود ندارد که افرادی که به آنها کمک می کنید همان افرادی باشند که در هنگام نیاز به شما کمک می کنند.


ایده هایی برای آموزش کودکان برای کمک به دیگران


این مهم است که والدین شروع به آموزش فرزندان خود برای کمک به دیگران از سنین پایین کنند. در زیر ایده هایی برای این امر به شما ارائه خواهیم کرد.


به آنها بیاموزید که در خانه به شما کمک کنند


تحصیلات در خانه شروع می شود. به همین دلیل ، آموزش کودک خود برای کمک به اعضای خانواده بسیار مفید است. برای آموزش و پردازش این ارزش شگفت انگیز ، همه افراد خانواده باید از یکدیگر حمایت و در کارها باهم همکاری داشته باشند.


کودک می تواند در انجام کارهایی مانند نظافتخانه ، شستن ظرف ها و تهیه غذا به بزرگان کمک کند. اگر تعداد فرزندان در خانه زیاد باشد ، کودکان بزرگتر می توانند در انجام تکالیف خردسالان کمک کنند.


به آنها بیاموزید با کوچک ترین کار میتوانند باعث خوشحالی دوستشان شوند


اگر یکی از اعضای خانواده یا یک دوست بیمار باشد ، فرزند شما می تواند یک تصویر بکشد یا نامه ای برای او بنویسد. می توانید این کار را انجام دهید و آن را نزد بیمار ببرید. این توصیه ایده آل است زیرا حتی اگر فرد بیمار در حال حاضر قادر به صحبت نباشد ، وقتی اوضاع کمی بهبود یابد ، عکس یا نامه ای را که کودک برای او آماده کرده است ، می بیند.


اگر دوست یا اقوام شما در شهر یا کشور دیگری است ، می توانید از رسانه های اجتماعی برای ارسال استفاده کنید. این رفتار باعث تقویت آنها و تشویق آنها خواهد شد.


آنها را تشویق کنید تا به افراد مسن کمک کنند


اغلب افراد مسن اعتراف نمی کنند که به کمک نیاز دارند. با این حال ، می توانید به آنها کمک کنید و با لطف به آنها نزدیک شوید. می توانید از آنها بخواهید که آیا آنها برای کمک به یک موضوع خانگی به کمک نیاز دارند ؟


مراقبت از حیوانات و دوست داشتن آنها را بیاموزید


بهترین راه برای کمک به افراد جامعه ، کار خیرخواهانه داوطلبانه است. بنابراین ، کودکان تجربیات جدیدی کسب می کنند و چشم انداز جدیدی را درباره زندگی ایجاد می کنند.


اگر فرزند شما عاشق حیوانات است و شما نمی توانید حیواناتی را برای مراقبت او فراهم کنید ، می توانید او را تشویق کنید که داوطلبانه کارهای خیریه را در یک پناهگاه حیوانات انجام دهد. بنابراین ، او با کارهای ساده اما مهم مانند پیاده روی یا تغذیه حیوانات شروع میکند.


به اشخاص نیازمند کمک،کمک کردن را بیاموزید


ممکن است در طول روز با افراد غریبه که به کمک شما نیاز دارند روبرو شوید. به عنوان مثال ، ممکن است شخصی هنگام راه رفتن زمین بخورد کمک به آن فرد نمونه خوبی برای فرزندان شما خواهد بود. زیرا این یک نفع غیرمترقبه است.


راه های دیگر برای کمک می تواند این باشد که در را برای کسی که دستانش پر است ، باز کنید ، صندلی را برای زنی که باردار است در اتوبوس خالی کنید ، یا غذا دادن به یک بی خانمان میتواند نمونه های خوبی باشد.


این رفتارها ممکن است امروز غیر عادی به نظر برسد ، اما این وظیفه ماست که آنها را راهنمایی کنیم و به فرزندان خود بیاموزیم که کمک کنند. رفتاری که به نظر کوچک است ، می تواند تفاوت زیادی ایجاد کند.


چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟ مطلب مرتبط چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟

هدیه دادن و هبه کردن را بیاموزید


شما و فرزندتان می توانید لباس ، کفش ، اسباب بازی و کتابهایی را که دیگر از آنها استفاده نمی کنید جدا کنید و آنها را به دیگران اهدا کنید.


به آنها بگویید که این موارد به کودکان نیازمند داده می شود تا کار نکنند یا کمتر کار کنند.



افکار نهایی



سرانجام ، این مهم است که از محیط اطراف خود آگاهی داشته باشیم و بهترین استفاده را به مردممان ارائه دهیم.سعی کنیم این کار را برای کمک به دیگران انجام دهید ، نه فقط برای جلب رضایت نفس شخصی خود.


فکر کردن و مراقبت از دیگران بسیار ارزشمند است که خانواده ها باید با فرزندان خود به اشتراک بگذارند. جهان بیرون بازتاب آن در درون ماست. بنابراین ، تحول در فرزندان و دنیایی که در آن زندگی خواهند کرد ، ضروری است.


مجله ارم بلاگ

منبع ترجمه سایت : sagligabiradim.com

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! مشاهده