خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» کودکان اوتیسم

کودکان اوتیسم

مطالعه در مورد خصوصیات بدنی مرتبط با اوتیسم


اکتشافات جدید در مورد اوتیسم هنوز انجام می شود. در این مقاله ، ما در مورد مطالعه ی خواص فیزیکی مرتبط با اوتیسم برای شما خواهیم گفت.


با تشکر از یک مطالعه جدید ، دانشمندان ویژگی های جسمی مختلفی را کشف کرده اند که می تواند مربوط به اوتیسم باشد.


تاریخ اوتیسم


اوتیسم یک بیماری عصبی مغز و اعصاب است که اخیراً کشف شده است. در حقیقت ، اولین بار در اواسط قرن بیستم توسط روانپزشک لئو کانر توضیح داده شد. از آن زمان ، تحقیقات بسیاری ، آنچه را که ما در مورد این بیماری می دانیم تجدید کرده و افق های ما را باز کرده است.


وقتی در مورد اوتیسم صحبت می کنیم ، در واقع در مورد اختلال طیف اوتیسم صحبت می کنیم. این گروه بزرگی از برخی از بیماریهای مشابه است ، اما برخلاف دیگران ، مستعد ابتلا به عصب شناسی هستند.


اصطلاح اوتیسم برای نشان دادن علائم بیماری اسکیزوفرنی وجود داشته است.


بعداً ، این کلمه در روانشناسی کودک رواج پیدا کرد. این برای کودکانی که در تجربه صمیمیت عاطفی مشکل دارند و رفتارهای مختلفی را نشان می دهند ، مورد استفاده قرار گرفته است.


در قسمت بعدی به بررسی طیف اوتیسم خواهیم پرداخت. علاوه بر این ، ما درمورد مطالعه ای که احتمال وجود شرایط جسمی مرتبط با این بیماری را بررسی می کند صحبت خواهیم کرد.


طیف اوتیسم


اوتیسم اغلب در ماههای اول زندگی کودک به خانواده او نشان داده میشود. خوشبختانه ، متخصصان تحقیقات موفقیت آمیز زیادی در مورد این بیماری انجام داده اند و اطلاعات بیشتری کسب کرده اند.


در نتیجه این مطالعات ، موضوع "طیف اوتیسم" پدید آمده است. کارشناسان شروع به جدا کردن این وضعیت در سندرم های مختلف با توجه به ویژگی های شخصی کرده اند. به عنوان مثال ، افرادی که مبتلا به سندرم آسپرگر هستند ، هیچ تاخیری در پیشرفت زبان ندارند.


سپس آنها شروع به تغییر مفاهیم علل این بیماری ها کردند. امروزه ، متخصصان قبول دارند كه این نتیجه ژنتیك ، اپی ژنتیك و عوامل محیطی در حین جنین زایی است.



اختلالات طیف اوتیسم


از جمله اختلالات طیف اوتیسم علائم اصلی عبارتند از:


کمبودهای مکرر در ارتباط و تعامل اجتماعی

رفتار محدود کننده و تکراری ، علایق و الگوهای فعالیت

این علائم در مراحل اولیه رشد وجود دارد.


علائم اول


اولین علائم اوتیسم معمولاً در سن 3 سالگی قابل مشاهده است. اما حتی قبل از سن 3 سالگی ، کودکان مبتلا به اوتیسم آن چیزی را ندارند که "لبخند اجتماعی" نامیده می شود. لبخند اجتماعی اولین لبخند کودک است. این یک پاسخ به یک محرک است - برای مثال ، مانند مادر و پدرش.


علاوه بر این ، آنها نسبت به محرکهای لمسی ، شنیداری ، بویایی و خوش طعم حساس هستند. آنها غالباً از برقراری ارتباط شخصی و بصری خودداری می کنند و تمایل دارند خیلی کم صحبت کنند.


غالباً آنها شوخی ها ، موقعیت هایی را با معانی متعدد یا استعاره ها را درک نمی کنند. برای مثال آنها در بازیهای نمادین شرکت نمی کنند. مثل بازی با اتومبیل واقعی. علایق او اغلب غیرمعمول ، تکراری و کاری است که ترجیح می دهند به تنهایی انجام دهند.


کودکان مبتلا به اوتیسم معمولاً علاقه چندانی به کودکان دیگر ندارند. وقتی جوان هستند ، آنها چیزی را که دوست دارند یا نمی خواهند بگویند ، برای مثال ، با انگشت خود به آن اشاره می کنند و این کار را می کنند. رفتار آنها نیز غیرمعمول ، تکراری و خود تحریک کننده است .


خصوصیات بدنی جدید مرتبط با اوتیسم


اخیراً ، دانشگاه ملبورن لا تروب (استرالیا) مطالعه ای در مورد کودکان اوتیسم انجام داده است. به نظر می رسد آنها ویژگیهای جسمی مرتبط با اوتیسم را پیدا کرده اند.


در این مطالعه ، محققان دریافتند که کودکان مبتلا به اوتیسم به طور متوسط ​​با برخی ویژگی ها متولد می شوند:


5 سانتی متر کوتاه تر است

200 گرم ضعیف تر است

دور دایره جمجمه 1 سانتی متر کوتاهتر است

کارشناسان همچنین دریافتند که کودکان 3 ساله مبتلا به اوتیسم از نظر خصوصیات جسمی تمایل به سبقت گرفتن از کودکان معمولیدارند. به نظر می رسد این امر به دلیل عدم تعادل در هورمون رشد شایع در کودکان اوتیسم باشد.


درباره این مطالعه


باید بدانید که این مطالعه در مقیاس نسبتاً اندک است. در این مطالعه 134 کودک مبتلا به اوتیسم و ​​74 کودک معمولی شرکت داشتند. علاوه بر این ، هیچ مطالعه قبلی در مورد حمایت از آنها وجود ندارد. در حقیقت ، تنها مطالعه ای که قبلاً در مورد این موضوع انجام شده بود ، هیچ تفاوتی بین این کودکان و دیگران پیدا نکرد.


همچنین ، هیچ دختری در این مطالعه وجود ندارد. این شرط مهمی است که باید در نظر بگیریم زیرا اختلال طیف اوتیسم با تفاوت های قابل توجهی در پسران و دختران ایجاد می شود.


به گفته دکتر چری گرین ، این مطالعه می تواند برای شناسایی زیر گروه های اوتیسم مفید باشد. اصولاً افرادی که دارای جهش در ژن CHD8 هستند احتمال ابتلا به سر بزرگتر دارند در حالی که افرادی که دارای جهش در ژن DYRK1A هستند احتمال ابتلا به سر کوچکتر را دارند.


این نوع مطالعه ممکن است کاربردهای دیگری داشته باشد. ممکن است یکی از آنها درک این موضوع باشد که مکانیسم ها (خارج از مغز) در پیشرفت این بیماری و چگونگی آن نقش دارند. قدم بعدی در این مطالعه بررسی رشد بزرگسالان خواهد بود.

مجله ارم بلاگ

منبع ترجمه سایت : sagligabiradim.com


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده