بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» چگونه با دعواهای میان خواهران و یا برادران مقابله کنیم ؟

چگونه با دعواهای میان خواهران و یا برادران مقابله کنیم ؟

صرف نظر از دلیل دعوا بین خواهران و برادران ، بسیار مهم است که به فرزندان خود آموزش دهید که احترام به یکدیگر چقدر مهم است.


ورود عضو جدید در خانواده می تواند برای کودک دشوار باشد. حتی برای کسانی که می گویند برادر می خواهند. قوانین معمول خانه و وظیفه همه در خانه می تواند هنگام ورود یک نوزاد جدید تغییر کند. متأسفانه ، این تغییر ممکن است منجر به نزاع و دعوا شود.


کودکان می توانند هزار دلیل برای آزار خواهر ویا برادر خود پیدا کنند. از جنگ بخاطر عدم ​​اشتراک اسباب بازی یا مکانها برای به اشتراک گذاشتن عشق والدینشان ... بهانه های زیادی برای شروع دعوا وجود دارد. حتی اگر تفاوت سنی زیادی بین کودکان وجود نداشته باشد ، این دعوا ها همیشه تجربه می شوند.


آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟ مطلب مرتبط آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟

دعواهای خواهر و برادر


این طبیعی است که کودکان بجنگند. از این گذشته ، آنها می توانند از این طریق شخصیت و نقش های خود را در خانواده نشان دهند.


آنها می توانند رفتارهایی مانند فریاد زدن ، توهین و مخالفت مداوم با عمل با انگیزه ای شبیه به "مالکیت منطقه ای که در آن زندگی می کنند" مانند حیوانات ایجاد کنند. در این روش ، آنها سعی می کنند توجه "گله" ، یعنی خانواده را به خود جلب کنند.


دعواهای خواهر و برادر رایج است و این یک واقعیت غیرقابل انکار است. با این حال ، وظیفه ما آموزش کودکان است که یک خانواده باید با تعیین برخی مرزها بین فرزندان ، سعی در سازگاری با یکدیگر داشته باشند.


پیشنهادات ما را در این مورد به خاطر داشته باشید.


1. ابتدا مرزها در چارچوب احترام تعیین می شوند.


به فرزندان خود بیاموزید که احترام هرگز نمی تواند از بین برود. این مهمترین ارزشی است که یک خانواده دارد.


در هیچ شرایطی نباید فراموش کنند که احترام به یکدیگر را نشان دهند.


اهمیت احترام را هنگام مداخله در درگیری بین کودکانتان توضیح دهید. در این باره سختگیر باشید. کودکان باید اهمیت این مفهوم را درک کنند و مهم نیست که چقدر از خواهر یا برادرانشان عصبانی هستند.


2. آنان را به فکر کردن و پوزش تشویق کنید.


وقتی در جنگ خواهر و برادر مداخله می کنید ، بگذارید آنها بنشینند و کمی در مورد این رویداد فکر کنند. فراتر از شروع دعوا و جدال ، سعی کنید پیوند عاطفی بین آنها برقرار کنید.


اگر دعوا به دلیل اسباب بازی پیش آمد ، به آنها بگویید که چرا اشتراک آن مهم است. سپس به آنها بگویید که بابت توهین کنند باید عذرخواهی کنند. هیچ مبارزه ای نباید به اندازه کافی بزرگ باشد تا رابطه ی بین کودکان را مختل کند.


3. به آنها فرصتی دهید تا در بین خودشان با مشکل مواجه شوند.


همچنین فراهم کردن زیرساخت های لازم برای فرزندان برای حل و فصل اختلافات بسیار مهم است. مهمتر از همه ، آنها باید بدانند که چگونه مشکلات خود را با هم حل کنند ، خصوصاً بدون استفاده از خشونت.


گفتگو بهترین راهها برای پیشبرد مسائل است. اگر به نظر می رسد کار از کار نگذشته است ، باید از شما یا یک فرد معتمد دیگر کمک بخواهند.


تعیین محدودیت های خاص به فرزندان شما این امکان را می دهد که مشاجرات را حل کنند و از آن در مراحل مختلف زندگی استفاده کنند. بنابراین ، آنها می توانند با دوستان ، معلمان و خانواده خود روابط بهتری برقرار کنند.


4. به آنها بیاموزید که با همدلی به هم نزدیک شوند.


سؤال اصلی را از آنها بپرسید: "اگر برادرتان ویا خواهرتان با شما همین کار را کرده بود ، چه احساسی می کردید؟" این تمرین در آینده بر زندگی فرزند شما تأثیر می گذارد.


5- با خانواده خود وقت بگذرانید.


یکی از مواردی که مقابله با نزاع های خواهر و برادر را آسانتر می کند ، صرف وقت برای گذراندن اوقات دلپذیر با خانواده است.


با این وجود ، در ابتدا ممکن است با مشکلاتی مانند مقاومت یا بحث و گفتگو روبرو شوید. در چنین حالتی ، آنها را برای مدتی جدا نگه دارید تا هر دو طرف آرام شوند و جداگانه با آنها صحبت کنند و خاطرات خوشتان در کنار یکدیگر را به آنها یاد آور شوید.


6. صبور باشید.


برای داشتن یک زندگی شاد با فرزندان خود ، اطمینان حاصل کنید که آنها در مقابل اختلافات ، آرامش خود را حفظ کرده و صبور باشند. مواقعی وجود خواهد داشت که احساس خستگی می کنید و والدین خود را زیر سوال می برید ، یا حتی افسرده می شوید.


اگر احساس می کنید صبر و شکیبایی شما سرریز است ، سعی کنید قدرت بیشتری پیدا کنید.. شما می توانید به این هدف برسید.


اگر با تمام تلاش نتوانستید به هدف خود نزدیک شوید، از یک روانشناس کمک حرفه ای بخواهید.


مسئولیت اصلی بر عهده والدین است


برای برقراری رابطه سالم بین فرزندان و والدین آنها ، باید عشق ، توجه و زمان خود را به طور یکسان به فرزندان خود اختصاص دهید. این بسیار مهم است که بین آنها تمایزی قائل نشوید.


اگر والدین سعی کنند بهترین ها را در بین فرزندان خود انتخاب کنند ، آن خانواده شروع به تجزیه شدن میشود این امر یک رابطه خصمانه و رقابتی بین خواهران و برادران ایجاد می کند و حتی در بزرگسالی آنها نیز اثر میگذارد.


موضوعی وجود دارد که بچه ها همه یکسان هستند: آنها چهره های مادر و پدر را در مرکز زندگی خود قرار می دهند. شما به عنوان والدین باید از این امر آگاه باشید. شما نمی توانید انتظار داشته باشید که فرزند شما از درخواست توجه و عشقی که قبلاً دیده بود متوقف شود ، زیرا او بزرگتر از برادر و یا خواهرش است است.


سرانجام



تا جایی که درگیری بین برادران و خواهران وجود دارد. پس از همه ، این دعوا ها:


این یک مکانیزم برای کودکان است که بتوانند جایگاه خود را در خانواده تعیین کنند.

این به کودکان کمک می کند تا شخصیت خود را را توسعه دهند.

این اجازه می دهد تا کودکان یاد بگیرند که احساسات خود را بشناسند و کنترل کنند.

این باعث تقویت عزت نفس آنها می شود.

البته اگر والدین آنها حدود این دعواها را به درستی تعیین کرده باشند.



با این حال ، راهنمایی به موقع به کودکان در حل و فصل اختلافات کمک می کند. هرکسی که برادر و یا خواهر داشته باشد می داند این مسئله چقدر مهم است. اکنون ، به عنوان بزرگسالان ، می توانیم در دعواهایی که با برادران و یا خواهران خود داشتیم فکر کنیم و بخندیم.


اکنون نوبت شماست که به بچه های خود بیاموزید که از ارزش فوق العاده داشتن خواهر و برادر اطلاع داشته باشند.


مجله ارم بلاگ

منبع ترجمه سایت : sagligabiradim.com


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


هدیه خرید جدیدترین تبلت سامسونگ (بک کاور و محافظ رایگان) هدیه خرید جدیدترین تبلت سامسونگ (بک کاور و محافظ رایگان) مشاهده