خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» نکاتی برای سفر در مسافت طولانی با کودک

نکاتی برای سفر در مسافت طولانی با کودک

مسافرت با مسافت های طولانی با کودک باعث استرس زیادی برای بسیاری از والدین است. امروز می خواهیم نکات بسیار خوبی را برای شما فراهم کنیم تا این سفرها برای همه لذت بخش شود.


فکر کردن در مورد مسافت های طولانی با کودک ، والدین را بسیار نگران می کند. تعجب آور نیست!


با این حساب می خواهیم چند نکته را برای شما بیان کنیم تا یک سفر خانوادگی با کودک خود را امروز کمی لذت بخش تر کنید. بنابراین نفس عمیق بکشید ، این اضطراب را برطرف کنید و به خواندن ادامه دهید.


چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟ مطلب مرتبط چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟

سفر طولانی با کودک


پرواز با نوزادان نیاز به برنامه ریزی دارد ، بنابراین وقت آن است که این نکات را یادداشت کنید.


شما باید آماده باشید تا سفر کودک خود را تا حد ممکن انجام دهید. از این گذشته ، همه چیز در مورد تهیه و برنامه ریزی سفرها است. همچنین ، نگه داشتن همه چیز تا حد ممکن لازم است. (با این حال ، ما می دانیم که وقتی کودکان به دنیا می آیند بسیاری از امور خارج از کنترل شما خواهد بود.)


بنابراین هنگام برنامه ریزی سفر ، دو عامل را در نظر بگیرید: سن کودک و نحوه حمل و نقل. اگرچه ممکن است عجیب به نظر برسد ، این دو پارامتر اصلی برای پشتیبانی از برنامه شما مهم هستند.


بگذارید چند نکته را با هم مرور کنیم.


1. کودک را کجا خواهید خواباند


بسته به سن فرزند شما ، این گزینه را دارید که هنگام مسافرت از طریق هوا از گهواره استفاده کنید. اگر کودک شما تازه متولد شده یا کمتر از 8 ماه داشته باشد ، پروازهای فراتر از اقیانوس اطلس خدمات گهواره ارائه می دهد.


گهواره خود را از قبل رزرو کنید ، زیرا ممکن است در آخرین لحظه با مشکل روبرو شوید. هنگام درخواست گهواره ، سن و حداکثر شرایط مورد نیاز خود را به وب سایت هواپیمایی ارجاع دهید.


اگر شما حق استفاده از گهواره را ندارید ، کودک باید در کنار شما بنشیند ، مگر اینکه بخواهید مبلغ بیشتری (50 تا 100٪ بلیط) را برای صندلی کناری خود بپردازید.


اگر تصمیم دارید کودک خود را برای مدت زمان پرواز در آغوش خود نگه دارید ، بهتر است یک کوسن ارگونومیک برای گردن خود داشته باشید. به این ترتیب ، شما ممکن است کمی استراحت کنید.


2. غذای کودک


برخاستن از زمین و فرود آمدن زمان بسیار خوبی برای تغذیه با شیر مادر یا تغذیه کودک است.


کار با نوزادان شیرخوار آسان تر است زیرا نیازی به بسته بندی مواد غذایی مخصوص آنها نیست. با این حال ، اگر آن را با یک بطری شیر تغذیه میکنید در صورت نیاز از شرکت ارائه دهنده پرواز درخواست کنید. همچنین در اکثر پروازها ، مقدار کمی شیر نیز موجود است.


3 .به همراه داشتن کیف دستی و پوشک


برای کل پرواز خود باید پوشک اضافی در کیف خود داشته باشید. همچنین ، فراموش نکنید که یک پتو کودک و حداقل دو لباس را به چمدان خود اضافه کنید.


علاوه بر این ، تهیه هرگونه نیاز پزشکی که ممکن است کودک شما به آن نیاز داشته باشد و در صورت امکان یک دماسنج نیز مفید است. غذای کودک ، یک بطری آب و نوعی اسباب بازی برای سرگرمی کودک نیز باید در دسترس باشد.


نکته دیگر: در صورت لکه دار شدن لباس ، حداقل دو کیسه پلاستیکی بزرگ را در کیف خود نگه دارید تا بتوانید آنها را به نزد خود نگه دارید.


4. لباس سفر کودک


آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟ مطلب مرتبط آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟

وقتی در یک سفر طولانی با کودک هستید ، مهم است که هر دو راحت باشید. لباس های شیک را فراموش کنید و بگذارید کودک شما در راحت ترین لباس خواب ها سفر کند.


به نوزدتان لباسی بپوشانید تا بتوانید به راحتی لباس را جدا یا عوض کنید. همچنین پتو را از نزدیک خود نگه دارید ، زیرا نوزادان گاهی اوقات می توانند در کابین هواپیما بسیار سردشان شوند.


5- عادی است که نوزادان در طول مسافرت ها کمی گریه کنند


اگر کودک شما در هواپیما گریه می کند ، ناامید نشوید. فقط سعی کنید آنها را آرام کنید.


این یک واقعیت زندگی است: نوزادان گریه می کنند. اگر فرزند شما گریه می کند ، نگران نباشید.


تمرکز خود را به کودک خود هدایت کنید و در حال حاضر به آنچه نیاز دارد متمرکز شوید.


6. مکش برای جلوگیری از ناراحتی گوش


در هنگام برخاستن و فرود ، به کودک اجازه دهید شیر بخورد یا یک بطری یا پستانک را بخورد ، زیرا این کار باعث کاهش ناراحتی گوش می شود.


مسافرت با مسافت با کودک به صورت زمینی


سفر جاده ای با کودک شما نسبت به سایر وسایل حمل و نقل انعطاف پذیری بیشتری به شما می دهد.


بزرگترین مزیت سفر با زمین این است که شما سرعت سفر خود را تحت کنترل نگه دارید. این روش امکانات بسیاری را برای راحتی شما و خانواده تان فراهم می کند.


1 .بهترین زمان روز را برای حرکت انتخاب کنید


در حالت ایده آل ، بهترین زمان برای مسافرت با ماشین در حالی است که کودک در خواب است. بنابراین می توانید بدون نگرانی به مسافرت بپردازید.


اگر شبانه روز رانندگی نکنید ، این گزینه عالی برای شما خواهد بود.


2. مطمئن شوید کودک راحت نشسته است


صندلی ماشین باید متناسب با سن و اندازه کودک باشد. پس مطمئن شوید که به درستی تنظیم شده است و کودک در آنجا راحت است. همچنین اطمینان حاصل شود که کمربند سه نقطه ای به درستی قرار گرفته است ، این امر بسیار مهم است.


3. به همان میزان استراحت که لازم دارید انجام دهید


اجازه ندهید کودک شما مدت طولانی را در صندلی ماشین بگذراند.


محاسبه کنید که فرزند شما چه گرسنه خواهد شد و سعی کنید استراحت بین آنها ترتیب دهید تا بتواند از جایی که در آن نشسته ، غذا می خورد و ارتباط جسمی با شما برقرار کند ، جا به جا شود و کمی استراحت کند.


به یاد داشته باشید که نشستن در صندلی ماشین برای مدت طولانی توصیه نمی شود.


4- حتماً تایرهای یدکی و لباس ضد آب بخرید


دقیقاً مانند سفر با هوایی، ضروری است که لباس و پوشک کافی به همراه داشته باشید و آنها را در مکانی مناسب نگه دارید. در حالی که خیالتان راحت است که در صورت نیاز می توانید آن را دم دست خود دارید .


علاوه بر این ، در صورت ترکیدگی ، حتماً تایر یدکی نگه دارید.


5- مسافت های طولانی با لباس راحت همراه باشد


برای اطمینان از راحتی کودک شما ، در طول سفر ، لباس راحتی و مناسب لازم است. از پوشیدن لباسهای پشمی و کتهای خیلی ضخیم یا نازک خودداری کنید. به یاد داشته باشید که کودک شما ممکن است بسیار گرم یا سردش شود و ممکن است از ساییدن کمربند ایمنی روی پوست اذیت شود.


به طور کلی ، سفر در مسافت های طولانی با کودک نیاز به صبر و برنامه ریزی دقیق از قبل و در طول سفر دارد. نفس عمیق بکشید و از ماجراجویی خود لذت ببرید. مثبت باشید آسانتر از آن چیزی است که می توانید تصور کنید!


مجله ارم بلاگ

منبع ترجمه سایت : sagligabiradim.com

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده