دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!


» اشتباهات رایج در دوران بارداری

اشتباهات رایج در دوران بارداری

یادگیری بچه دار شدن بسیار هیجان انگیز است. به خصوص اگر می خواهید برای اولین بار صاحب فرزند شوید ، بسیار محتمل است که این هیجان شما را به سمت اشتباه سوق دهد. با استفاده از این مقاله ، هدف ما ایجاد یادآوری در شما با ذکر اشتباهات اصلی زنان هنگام مادر شدن در دوران بارداری است.


خطاهای تغذیه ای در دوران بارداری


شما در دوران بارداری ممکن است بسیار احساس گرسنگی کرده و بسیار غذا و مواد خوراکی و هر آنچه که میخواهید مصرف کنید. این یکی از مهمترین اشتباهاتی است که در دوران بارداری انجام می شود. زیرا پزشکان توصیه می کنند که زنان باردار روزانه بیش از 2900 کالری مصرف نکنند. بنابراین شما در دوران بارداری آزادی مصرف هر چیزی که می خواهید ندارید و باید به رژیم غذایی خود توجه کنید. زیرا افزایش وزن بیش از حد یا بدست آوردن وزن بیش از حد عاملی است که بر رشد کودک شما تأثیر منفی خواهد گذاشت.


گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع مطلب مرتبط گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع

مصرف قهوه در دوران بارداری


ما همچنین می پذیریم که مصرف قهوه معمول است که زندگی روزمره را لذت بخش تر می کند. با این حال ، مصرف بیش از حد قهوه در دوران بارداری توصیه نمی شود. به دلیل محتوای آن ، قهوه دارای ویژگی ای است که باعث افزایش ضربان قلب می شود. با ویژگی های دوره جدید وارد شده در دوران بارداری ، ضربان قلب مادر در حال افزایش است. افزایش ضربان قلب تأثیر تحریک کننده ای برای مادر و نوزاد دارد. با این اثر تحریک کننده ، الگوی خواب کودک در حالی که هنوز در رحم است ، مختل می شود.


اعتقادات خرافی مربوط به جنس کودک در بارداری


اعتقادات مختلفی وجود دارد مبنی بر این که در دوران بارداری بدن مادر باردار را سیگنال می دهد و جنس نوزادش را تخمین می زند. یکی از عواملی که این عقاید را شکل می دهد غذاهایی است که مادر میل می کند.


طبق خرافات ، کودک شخصی که شیرینی جات زیاد مصرف میکند ، یک دختر است و نوزاد شخصی که خوراکی شور و ترش مصرف میکند ، پسر است. اشتباه دیگری که مادران باردار در دوران بارداری مرتکب شده اند. این است که فکر کنند میتوانند با خودن این غذاها جنس کودک خود را تعیین کنند.با این حال ، همانطور که بیان کردیم ، این موقعیت ها کاملاً خرافات بوده و هیچ پایه علمی ندارند. به طور خلاصه ، مادر باید از مواد خوراکی مغذی سرشار از ویتامین ها و آنتی اکسیدان و آهن و... استفاده کرده و از اشتباه کردن خودداری کند.


استعمال دخانیات و مصرف مشروبات الکلی در دوران بارداری


اگرچه بیشتر مادران باردار که می شنوند باردار هستند ، زندگی خود را از الکل و نیکوتین دور می کنند اما با این حال می توان گفت تعداد کمی از افراد وجود دارند که نمی توانند عادت خود را رها کنند. اما اگر شما یک مادر باردار هستید که در دوران بارداری از الکل و سیگار استفاده می کند، ما می خواهیم بدانید که متخصصان به شما هشدار می دهند که الکل و نیکوتین و مواد سرطان زا موجود در آنها ممکن است برای کودک شما بسیار خطرناک باشد. در واقع ، مواد مضر در سیگار و الکل عواملی هستند که احتمال "تولد زودرس" را به حداکثر می رسانند. به همین دلیل توصیه می کنیم بلافاصله بعد از دانستن بارداری ، راه های خود را با الکل و سیگار جدا کنید.


خوردن ماهی در دوران بارداری


ماهی یکی از منابع مهم پروتئین از نظر تغذیه ای است. خوردن ماهی در دوران بارداری توسط متخصصان نیز توصیه می شود ، اما مادر باید هنگام مصرف ماهی به اندازه ماهی توجه کند. زیرا جیوه ، که در ماهی های بزرگ فراوان است ، ممکن است باعث مسمومیت در مادر بادار شود. این وضعیت بسیار خطرناک و پرخطر از نظر بارداری است.


انجام ورزش در دوران بارداری


موضوعی است که متخصصان قبول دارند ورزش در سبک و میزان مناسب در دوران بارداری هم برای مادر باردار و هم برای رشد کودک بسیار مفید است. اما در حالی که باردار هستید ، ممکن است تمایل به انجام ورزش بیش از حد کافی را هم با آگاهی از توضیحات متخصصان به این روش و هم با میل به تناسب اندام داشته باشید. ما باید به شما هشدار دهیم که این روند اشتباه است. از آنجا که انجام ورزش های اشتباه باعث آسیب به سیستم اسکلتی می شود و شکمی که کمتر از حد طبیعی رشد می کند باعث می شود که رشد کودک در جهت مورد نظر پیش نرود. به همین دلیل باید میزان و نوع ورزشهایی که با متخصصان انجام می دهید را با کمک متخصصان تعیین کنید.


استفاده از تلفن های همراه در بارداری


اگر بگوییم که تلفن های همراه بخشی جدایی ناپذیر از زندگی تقریبا همه ما است ، اغراق نمی کنیم. با این حال ، ما توصیه می کنیم که در دوران بارداری از تلفن و سایر دستگاه های فن آوری خودداری کنید. زیرا باتری های تلفن ها امکان انفجار در هر زمان را دارند و تابش الکترومغناطیسی ساطع شده توسط تلفن ها نیز برای رشد کودک مضر است.


حمام کردن با آب گرم در دوران بارداری


در زندگی عادی خود ، ممکن است دوست داشته باشید با آب با دمای بالا حمام کنید. حتی می توانید مشاهده کنید که پوست شما به دلیل دمای آب هنگام ترک حمام ، قرمز می شود. اما شما باید به لذت حمام کردن حاصل از آب داغ در دوران بارداری پایان دهید! از آنجا که توسط کارشناسان توضیح داده شد که آب گرم باعث فشار خون پایین در مادر بادار می شود و افت فشار خون خطر غش کردن را به همراه دارد. به همین دلیل حتی محیط گرم مانند سونا و حمام داغ برای زنان باردار ممنوع است. اگر انتظار کودک سالم دارید ، باید مواظب باشید که دمای آبی که در آن حمام می کنید کمتر از 37.5 درجه سانتیگراد باشد.


همزیستی با شریک زندگیتان در دوران بارداری


ممکن است فکر کنید که برقراری رابطه در دوران بارداری ممنوع است ، زیرا به فرزند شما آسیب می رساند. این اشتباه دیگری است که اغلب در دوران بارداری مرتکب می شود. زیرا همزیستی با شریک زندگیتان در دوران بارداری نیز ممکن است. حتی باعث افزایش آرامش شما نیز میشود.


رنگ مو در دوران بارداری



درمان های آلرژی چقدر موثر هستند؟ مطلب مرتبط درمان های آلرژی چقدر موثر هستند؟

اشتباه دیگری که در دوران بارداری انجام شده است؛ تصور می شود که رنگ آمیزی مو در این دوره اشتباه است زنان باردار موهای خود را رنگ نمی کنند زیرا آنها به این اطلاعات اعتقاد دارند. با این حال ، کارشناسان اظهار داشتند که موها از 3 ماه بارداری می توانند با رنگهای ارگانیک رنگ شوند. اگر دوست دارید در این دوران موهای خود را رنگ کنید و سه ماهه اول بارداری شما تمام شده است ، می توانید به رنگهای ارگانیک روی بیاورید.


مجله ارم بلاگ

منبع ترجمه سایت : iyi21.com

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! مشاهده