بازدید سایت خود را میلیونی کنید


» ساخت کاردستی هایی که اتاق کودک را نظم میدهد

ساخت کاردستی هایی که اتاق کودک را نظم میدهد

کاردستی که فضای کاری فرزندان شما را نظم میبخشد


اگر فضای کاری کودکان سازماندهی نشده باشد ، فرزندانتان نمی توانند کارهای خانه یا کار خود را انجام دهند. یک راه خوب برای اطمینان از وجود همه چیز ، صنایع دستی ساده ای است که در اینجا به اشتراک می گذاریم.


کودک عادت دارد فضای کار خود را خیلی سریع با چیزهای کوچک پر کند. کافی است که آنها از مدرسه به خانه بیایند تا همه جا را با قلم ، نوت بوک و اشیاء دیگر پر کنند. و هنگامی که این اتفاق می افتد ، آنها نمی توانند هر چیزی را که می خواستید پیدا کنند.


خوشبختانه روش های زیادی برای حل این مشکل وجود دارد. بسیاری از ایده ها و اشیاء به شما کمک می کنند تا این فضا را بهتر سازمان دهید. بهترین کار این است که شما می توانید این کار را در خانه ، با مواد بسیار ساده ای تهیه کرده و از خلاقیت خود استفاده کنید.

طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن مطلب مرتبط طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن


در زیر برخی از صنایع دستی را برای کمک به فرزندانتان برای ساماندهی منطقه مورد مطالعه و کمک به آنها برای استفاده بیشتر از وقت خود پیدا خواهید کرد.


ویرایش ایده ها برای فضای کاری بچه های شما


جعبه ها راه حل مناسبی برای سازماندهی همه چیز هستند. ایده اصلی این است که جعبه هایی با اندازه های مختلف پیدا کنید و و از آنها برای نظم دهی اشیاء کودکتان بهره بگیرید. می توانید از جعبه های ساخته شده از مقوا ، قلع ، الیاف یا هر ماده دیگر استفاده کنید.


به همین ترتیب ، می توانید جعبه هایی با اشکال مختلف را انتخاب کنید ، زیرا این امر برای نگه داری و جا گذاری مواد مختلف ایده آل است. جعبه هایی با درب یا بدون درب ، جعبه مربع ، دایره یا مستطیل شکل مناسب برای نگهداری پوشه ها ، قلم ها ، مجلات و انواع مواد مطالعه است.


می توانید جعبه ها را با کاغذهای رنگی زیبا بپوشانید همچنین می توانید روبان ها را به جعبه اضافه کنید یا عکس های مختلفی را بچسبانید یا رنگ کنید تا دکوراسیون بیشتری به جعبه ها دهید.


ساخت یک سازمان دهنده دیواری با طرح جیب


یک سازمان دهنده که می توانید بر روی دیوار آویزان کنید ، یک روش عالی برای سازماندهی فضای کاری فرزندانتان است ، به خصوص اگر فضای زیادی ندارید.


برای ساختن این سازمان دهنده ، به یک تخته چوب متوسط ​​، پارچه با رنگ های مختلف ، نخ ، چسب و یک سوزن خیاطی نیاز دارید.


اولین کاری که شما باید انجام دهید اینست که هشت مستطیل را از پارچه ها برش دهید. بعد ، مستطیل ها را دو به دو دوخته و یکی از لبه های 25 سانتی متری را بدون دوختن بگذارید تا یک جیب بسازد. برای چسباندن جیب ها روی صفحه چوبی ، از چسب (یا سیلیکون) استفاده کنید.


در آخر ، دو سوراخ را در صفحه بچسبانید و نخ سفید را از طریق سوراخ ها بکشید. حالا تنها کاری که باید انجام دهید اینست که تخته را روی دیوار آویزان کنید! می توانید قلم ، برس ، قیچی و سایر مواد را در جیب ها نگهداری کنید.


جعبه های قلع فانتزی برای سازماندهی قلم ها


شما می توانید قوطی های مورد استفاده برای سازماندهی قلم ها را بازیافت کنید. قوطی های قلع (مثل قوطی رب گوجه فرنگی یا انواع کنسرو ) را کاملاً بشویید و سپس آنها را با پارچه های جذاب و روبان های رنگی بپوشانید. میتوانید قلم های کودکانتان را ئر آن برای نظم بیشتر قرار دهید.


استفاده از کارتون و جعبه ی وسایل از قبل خریداری شده برای کتابها


شما میتوانید با جعبه ها و کارتون ها چیزی شبیه به کتابخانه بسازید . آنها می توانند مجلات ، نوت بوک ها و انواع مقاله را در آنها قرار دهند و به شما در طبقه بندی آنها و سازماندهی اتاق کودک کمک می کنند.


برای انجام ایت کار جعبه هارا به هم بچسبانید و آنها را با کاغذ رنگی بپوشانید. می توانید از کاغذ بسته بندی یا سایر کاغذهای جذاب و رنگی استفاده کنید. ایده آل است که از رنگ ها و الگوهای مختلف استفاده کنید تا فضای کاری فرزندان شما واقعاً جذاب شود.


ظروف شیشه ای برای وسایل کوچک



این کار می تواند برای وسایل کوچک میز که همیشه از بین می رود ایده آل باشد ، مانند گیره های کاغذی ، نوارهای لاستیکی یا منگنه ها. به این ترتیب ، آنها همیشه در کنار هم هستند و مرتب خواهند ماند. به یاد داشته باشید که سازماندهی خوب به معنای استفاده بهتر از اشیاء بزرگ و کوچک است.


اولین کاری که برای بازیافت این ظروف شیشه ای (مانند ظرف سس مایونز یا مربا) باید انجام دهید این است که آنها را به خوبی با آب داغ بشویید. در مرحله بعد برخی از اسباب بازی حیوانات پلاستیکی را انتخاب کرده و آنها را روی درب ظروف شیشه ای بچسبانید. بعد از اینکه چسب خشک شد و اسباب بازی به طور محکم به درپوشها چسبید ، دربها و حیوانات را با رنگ اسپری رنگ کنید.


همه این صنایع دستی یک روش عالی برای سازماندهی فضای کاری کودکان شما به روشی ساده ، متفاوت و ارزان است. آنها همچنین به شما کمک می کنند زندگی جدیدی به اشیاء بدهید که در غیر این صورت به سطل زباله می روند.


مجله ارم بلاگ

منبع ترجمه سایت : sagligabiradim.com

تگ ها :   کاردستی

بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده