خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» تمرین برای راه رفتن نوزاد

تمرین برای راه رفتن نوزاد

10 تمرین که به فرزند شما کمک می کند راه رفتن را یاد بگیرد


وقتی کودک شما حدوداً یک سال سن دارد ، شروع به علائمی می کند که آماده یادگیری راه رفتن است. در زیر برخی از تمرینات وجود دارد که می تواند کودک کوچک شما را به راه رفتن ترغیب کند.


در سن 11 تا 12 ماهگی ، کودک شما قادر به یادگیری راه رفتن است. با این حال ، طبیعی است که کودک بین ماههای نهم و پانزدهم به این نقطه عطف برسد. بنابراین لازم نیست نگران باشید اگر کودک شما یک ساله است ، اما هنوز راه رفتن را یاد نگرفته است. با این حال ، می توانید کودک خود را ترغیب به راه رفتن با برخی فعالیت ها کنید.


چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟ مطلب مرتبط چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟

طول می کشد تا کودک شما راه رفتن را یاد بگیرد ، با برخی از نشانه ها می توانید درک کنید که فرزند شما آماده راه رفتن است.


به عنوان مثال ، کودک شما بدون توقف جنب و جوش می کند و به دنبال مبلمان مناسب ، صندلی ، صندوق و موارد دیگر برای ایستاده نگه داشتن خود است تا به او در طولانی تر ایستادن کمک کند.


هنگامی که کودک راه رفتن را شروع می کند ، یک دوره یادگیری جدید آغاز می شود. به عنوان والدین ، ​​تا پایان این دوره ، احساس خواهید کرد که در خستگی غرق شده اید! زیرا مجبور خواهید بود کودک خود را دنبال کنید. با این وجود ، از به اشتراک گذاشتن این ماجراهای جدید با فرزند کوچک خود هیجان زده خواهید شد.


کودک خود را تشویق کنید که راه رفتن را یاد بگیرد


با بازی کردن می توانید سفر خود را به سمت اولین قدم ها آغاز کنید.

پیاده روی همیشه برای نوزادان فرایندی آسان نیست. این از نظر پیشرفت مهارت های حرکتی فرزندتان موفقیت بزرگی است. دیر یا زود ، آنها به عنوان همراه اصلی پیاده روی شما تبدیل می شوند.


برای اینکه کودک خود را به یادگیری راه رفتن کمک کند ، ابتدا باید برای تقویت عضلات ساق پا به او کمک کنید. روزانه تمرین کنید ، اما بگذارید در این زمان تفریح ​​داشته باشید. بازی کردن بهترین ابزار برای کمک به آنها در یادگیری راه رفتن است. از ناراحتی عضلانی که ممکن است هنگام راه رفتن رخ دهد جلوگیری می کند.


در اینجا چند نکته برای انجام این کار آورده شده است.


1. به آنها کمک کنید حرکت پدال را انجام دهند


بعد از حمام یا وقتی لازم است پوشک را عوض کنید ، آنها را روی پاهای خود نگه دارید و انگار که که رویه دوچرخه ای نشسته است کمک کنید تا حرکت پدال را انجام دهد برای این کار کافیست از مچ پای کودک خود گرفته و آهسته آنها را به شکل دایره ای بچرخانید.


2. آنها را ترغیب به خزیدن کنید


کودک خود را روی یک پتو روی زمین دراز بکشید و با یک اسباب بازی با رنگ روشن توجه او را جلب کنید. کودک سعی در خزیدن خواهد داشت ، بنابراین آنها شروع به خزیدن آهسته اما مطمئنا خواهند کرد.


3. در زمان حمام تفریح ​​کنید


می توانید از اوقات حمام استفاده کنید تا به او در یادگیری راه رفتن کمک کند.

بازی در آب فرصت های بسیاری را برای آموزش پاهای فرزندان شما فراهم می کند.

مثلا پاشیدن آن با پا این کار مانند ورزش کردن است؛ همچنین یک بازی بسیار سرگرم کننده است!


4- به آنها در ایستادن کمک کنید


آنها را تشویق به ایستادن کنید. کنجکاوی و ترغیب، آنها را وادار به ایستادن آهسته می کند. مثلا اشبیا و اسباب بازی های جذاب را بالای سرشان قرار دهید تا برای به دست آوردن آنها ترغیب به ایستادن شوند.


5- فقط از یک انگشت استفاده کنید تا به آنها کمک کند راه بروند


وقتی کودک شما اولین قدم های خود را شروع کرد ، یکی از انگشتان دست خود را دراز کنید تا به تعادل بهتر کودک کمک کند. آنها هر از گاهی از پشتیبانی شما برای پیشرفت گام به گام و جلوگیری از حوادث استفاده می کنند.

آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟ مطلب مرتبط آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟


6. آنها را ترغیب کنید تا از جسمی پشتیبانی بگیرند


بازی دیگری که به کودک کمک می کند تا راه برود ، پیدا کردن یک صندلی کوچک و نگه داشتن آن در نزدیکی است. او از صندلی به عنوان پشتیبان استفاده می کند تا بتواند در جای خود بایستد.


7. بگذارید آنها پابرهنه راه بروند تا یاد بگیرند که چگونه راه بروند


یک ورزش واقعا خوب و غالباً نادیده گرفته شده برای کمک به فرزند شما در راه رفتن ، راه رفتن پا برهنه است به آنها اجازه دهید در خانه پابرهنه راه بروند. انجام این کار باعث بهبود درک و روابط با محیط و همچنین توانایی قدم گذاشتن بر روی زمین و تعادل خواهد شد.


8- پاهای کودک را روی پای خود قرار دهید و راه بروید


هنگامی که پاهای کودک شما به اندازه کافی قوی است ، با استفاده از پاهای کودک خود بازی هایی انجام دهید بایستید پاهای کودک خود را روی پاهای خود قرار داده و آرام آرام گام بردارید.


9- به آنها کمک کنید تا با اشیاء راه بروند


استفاده از اشیایی مانند واکر ، صندلی چرخ دار و... می تواند به کودک شما کمک کند که راه رفتن را یاد بگیرد. از آنجا که نوزادان عاشق فشار اشیاء هستند ، با گرفتن این اشیا جدید ، احساس امنیت خواهند کرد.


10. نزدیک کودک بمانید و اورا در راه رفتن پشتیبانی کنید


هنگامی که کودک شما آماده ایستادن است ، می توانید دست خود را پشت نوزاد نگه دارید و به آنها کمک کنید تا اولین قدم های خود را بردارند. هنگامی که به تعادل کودک خود اطمینان کافی داشته باشید ، می توانید دور شوید و آنها را ترغیب کنید تا اولین قدم های خود را به سمت شما بردارند.


توصیه های نهایی برای کمک به فرزندتان در راه رفتن

البته آنها زمین خواهند خورد. سعی کنید هنگام زمین خوردن بیش از حد نگران نباشید. واکنش های شما بیش از زمین خوردن آنها را وحشت زده می کند. آنها همچنین می توانند ترس و وحشت را یاد بگیرند و محکم زمین خوردن باعث می شود که آنها از تلاش برای راه رفتن مجدد خودداری کنند.


بنابراین ، فراهم کردن محیطی ایمن و راحت که کودک شما بتواند راه رفتن را بیاموزد بسیار مهم است. در این منطقه هیچ اشیاء خطرناکی یا گوشه های تیز محافظت نشده وجود نداشته باشد. همچنین ، هیچ خطری در منطقه مانند پریز برق یا کابل های در معرض خطر ایجاد نمی شود.


اگر فرزند شما پس از 18 ماهگی هنوز راه رفتن را امتحان نکرده است ، باید با پزشک متخصص اطفال خود مشورت کنید. این پزشک شماست که می تواند بهترین توصیه را به شما ارائه دهد و مشکلات مهم را برطرف کند.


مجله ارم بلاگ

منبع ترجمه سایت : sagligabiradim.com

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! مشاهده