ثروتسازی با هیپنوتیزم

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» ماساژ قبل از تولد برای زنان باردار

ماساژ قبل از تولد برای زنان باردار

مانند سایر ماساژها ، ماساژ قبل از تولد می تواند به کاهش استرس ، اضطراب ، درد کمر و پا کمک کند. با این وجود در همه موارد توصیه نمی شود.


مانند همه ماساژها ، ماساژ قبل از تولد برای آرامش ذهن و بدن ، تسکین درد و ایجاد احساس بهتر زنان باردار انجام می شود.


بنابراین ، آیا شما از مزایای ماساژ قبل از تولد آگاه هستید؟


چگونه می توانم هموگلوبین خود را سریع افزایش دهم؟ مطلب مرتبط چگونه می توانم هموگلوبین خود را سریع افزایش دهم؟

ماساژ قبل از تولد در دوران بارداری


تنها تفاوت بین ماساژ معمولی و ماساژ قبل از تولد در این است که حالت دوم برای خانم های باردار ایده آل است. بنابراین ، در این نوع ماساژ ، تغییرات و شرایط غیرمعمول در زنان باردار مورد توجه قرار می گیرد. به همین دلیل است که متخصصان تکنیک ها را با آنها تطبیق می دهند.


این بدان معناست که ماساژور قبل از تولد ، تغییر سنگینی را که در دوران بارداری اتفاق می افتد در نظر می گیرد و این تغییر باعث ایجاد تنش بیشتر در گردن ، پشت و شانه ها می شود. همین کار در مورد کمر نیز انجام می شود. به دلیل افزایش وزن در دوران بارداری تنش بیشتری وجود دارد.


به طور کلی ، هدف از ماساژ قبل از تولد ، آرام کردن این ماهیچه ها و قسمت های بدن به منظور کاهش ناراحتی و درد است. مانند هر ماساژ ، هدف در این ماساژ این است که شما احساس بهتری داشته باشید ، آرام شوید و به شما در رفع تنش و استرس کمک شود.


مزایای ماساژ قبل از تولد


1. سطح استرس و اضطراب را کاهش می دهد


بعد از جلسه ماساژ قبل از تولد ، زنان باردار احساس می کنند سطح استرسشان کاهش یافته و خواب آرام تری دارند.


مطالعات متعددی توانسته است اثربخشی ماساژ قبل از تولد را از نظر کاهش استرس و سطح اضطراب در زنان باردار اثبات کند. داوطلبان حامله ای که به مدت 5 هفته تحت ماساژ قبل از تولد قرار گرفتند اظهار داشتند که میزان استرس آنها بعد از جلسه اول کاهش یافته است.


خانمهای بارداری که این ماساژ را دریافت کردند گفتند که روحیه آنها بهبود یافته ، سطح اضطراب آنها کاهش یافته و خواب آرام تری دارند. علاوه بر این ، این مزایا با کاهش افسردگی پس از زایمان نیز همراه است.


2. کمردرد را کاهش می دهد


یکی از شایع ترین شکایات در دوران بارداری ، درد در ناحیه کمر است. در واقع ، افزایش وزن و فشار کودک می تواند عضلات را کش دهد ، باعث می شود زنان باردار احساس درد و ناراحتی کنند. همچنین رشد کودک باعث بزرگ شدن اندازه رحم و تغییر مکان مرکز ثقل می شود.


بنابراین ، موقعیت زنان باردار تغییر می کند. در نتیجه ، عضلات کمر و پایینی بیش از حد درگیر می شوند.


از این منظر ، ماساژ قبل از تولد می تواند به کاهش فشار بیش از حد در این عضلات و تسکین آنها کمک کند. برخی مطالعات نشان داده اند که استفاده از این نوع ماساژ می تواند به کاهش درد کمر کمک کند.


3. درد پا را کاهش می دهد


مانند درد کمر ، بسیاری از خانمهای باردار نیز درد پا را تجربه می کنند. این امر به ویژه در سه ماه آخر بارداری شایع است. در دوران بارداری ، جریان خون افزایش می یابد و افزایش وزن عروق و شریان ها منقبض می شود.سپس جریان خون را تحت تأثیر قرار می دهد. و باعث درد و خستگی در خانم های باردار میشود.


برای جلوگیری از این ناراحتی ، بهتر است پیاده روی کنید تا از یک سبک زندگی بی تحرک جلوگیری کنید. پزشکان همچنین توصیه می کنند که تکنیک های آرامش را تمرین کرده و عضلات آسیب دیده را منعکس کنید.


از این نظر ، ماساژ قبل از تولد می تواند به کاهش مشکلات کمک کند. این امر به این دلیل است که سعی در تسکین عمومی برای تمام عضلات ، از جمله عضلات پا دارد.


4- خطر زایمان زودرس را کاهش می دهد


گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع مطلب مرتبط گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع

افسردگی و اضطراب در دوران بارداری خطر فعالیت جنین و تولد زودرس را افزایش می دهد. برخی مطالعات نشان داده اند که ماساژ قبل از تولد می تواند سطح کورتیزول را کاهش دهد. خوشبختانه ، این می تواند استرس و اضطراب را کاهش داده و افسردگی را تسکین دهد.


علاوه بر این ، مزایای ماساژ فقط به مادر محدود نمی شود. همچنین دیده شده است که سطح جدید کورتیزول در نوزادان تازه متولد شده مادرانی که ماساژ قبل از تولد دارند کمتر است!


اقدامات مربوط به ماساژ قبل از تولد


پزشک می تواند نوع ماساژ مورد نیازتان را به شما بگوید و اینکه آیا ماساژ گرفتن برای شما مناسب است یا خیر.


اگرچه ماساژهای قبل از تولد فواید زیادی دارند و تقریبا هیچ خطری برای سلامتی ندارند ، اما پزشکان در اکثر موارد آنها را توصیه نمی کنند. برخی از این شرایط عبارتند از:


در حاملگی های پرخطر

در زنان باردار فشار خون بالا یا زنانی که مشکلات قلبی یا لخته شدن دارند

در صورت خونریزی واژینال یا جدا شدن جفت

در صورت استفراغ ، تب یا اسهال

بنابراین ، وقتی تصمیم گرفتید که ماساژ قبل از تولد داشته باشید یا نه ، باید:


از پزشک خود بخواهید که وضعیت شما را ارزیابی کند و به شما بگوید ماساژ قبل از تولد برای شما مناسب است یا خیر. همچنین بخواهید بهترین نوع ماساژ مورد نیاز شما را تعیین و اینکه در کجا باید ماساژ بگیرید راهنمایی کند.


همیشه در مورد این نوع ماساژ با یک متخصص مشورت کنید. فقط یک متخصص می تواند بداند که در چه مناطقی ماساژ بگیرید.


مجله ارم بلاگ

منبع ترجمه سایت : sagligabiradim.com


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده